تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819828203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاورعالی وزیر امور خارجه رییس هیات قایقرانی استان تهران شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مشاورعالی وزیر امور خارجه رییس هیات قایقرانی استان تهران شد تهران بزرگ - ایرنا - مشاور عالی وزیر امور خارجه به مدت چهار سال سکان دار هیات قایقرانی استان تهران شد.


در مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی استان تهران که روز دوشنبه در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد، ˈسلمان خدادادیˈ با کسب 10 رای از 14 رای ماخوذه به مدت چهار سال ریاست هیات قایقرانی استان را بر عهده گرفت.
رییس فدراسیون قایقرانی در این مجمع گفت: در بحث قایقرانی همه به این باور هستند که این رشته یکی از مدال آورترین رشته های ورزشی است که ورزشکاران آن در آسیا و المپیک مدال های ارزشمندی را به ارمغان می آورد.
احمد گواری افزود: در صدد هستیم با ارتقا و توسعه این رشته ورزشی در تهران شاهد حرکت رو به رشد این رشته ورزشی باشیم که با توجه به مشکلات متعدد در این هیات امیدواریم این معضلات برطرف شده و بتوانیم مدال های مختلف در رویداد های بین المللی برای کشورمان کسب کنیم.
همچنین مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران نیز گفت: امیدواریم رییس هیات جدید قایقرانی استان تهران بتواند با توانایی خود به این رشته ورزشی کمک دو چندانی بکند.
محمد حسین نژاد فلاح با اشاره به اینکه هیچ تعصب و هیچ دخل و تصرفی در برگزاری انتخابات نداریم، خاطر نشان کرد: در صدد هستیم انتخابات را بدون حاشیه و با حضور پیشکسوتان، مدال آوران و قهرمانان رشته های ورزش در سطح پایتخت برگزار کنیم چرا که این افراد خود حق رای و انتخاب ریاست جدید را بر عهده دارند.
همچنین سلمان خدادادی رییس جدید هیات قایقرانی استان تهران در این مجمع افزود: من از تمامی افکار و تجربه پیشکسوتان، قهرمانان و نامزدهای انتخابات این هیات استفاده می کنم تا بتوانم خدمات خوبی را در مدت چهار سال برای این هیات انجام دهم.
وی گفت: خانواده قایقرانی استان تهران بزرگ نیست بلکه باید همه دست به دست هم بدهند تا این رشته ورزشی به جایگاه و رشد دو چندانی برسد.
رییس هیات قایقرانی استان تهران با بیان اینکه همه باید به این رشته ورزشی کمک کنند و از تخریب و انتقادهای نابه جا دوری کنند، ادامه داد: هدف من این است که این رشته ورزشی بتواند همانند گذشته در سطح کشور خوش بدرخشد و قایقرانان استان تهران نیز به سطح ملی معرفی شوند.
تهرام/7247/7561/ 699/ 605

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن