تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801559742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری 22 جشنواره زوج های خوشبخت در مازندران / نگاه سنتی از بانوان کار آفرین برداشته شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران جمشیدی:
برگزاری 22 جشنواره زوج های خوشبخت در مازندران / نگاه سنتی از بانوان کار آفرین برداشته شود
نکا - خبرگزاری مهر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از برگزاری 22 جشنواره زوج های خوشبخت در راستای فرهنگ سازی صحیح خانواده های سطح استان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر ، مریم جمشیدی شامگاه یکشنبه در جلسه امور بانوان و خانواده در فرمانداری نکا اظهار داشت: در هر جامعه ای نقطه قوت و سقوط نهاد خانوادهنمایان می شود که باید برای پیشرفت جامعه بنیان خانواده ها را محکم کرد.

وی یکی از اهداف فرهنگ غربی و شبکه های ماهواره ای را فرو پاشی و متزلزل کردن بنیان خانواده ها دانست .

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اضافه کرد: متاسفانه امروز دشمنان غربی ما با هدف قرار دادن بنیان  و ارزش های اسلامی خانواده و همچنین با ناهنجاری های اجتماعی همچون طلاق های عاطفی ، مثلث های عشقی و برپایی جشن های طلاق در خانواده ها نفوذ کرده و سعی در براندازی این مقدس می کنند که این امر به تهدید بزرگ تبدیل و به دور از فرهنگ و ارزش های اسلامی جامعه ما به شمار می رود.

جمشیدی با اشاره به اهمیت خانواده بویژه نقش بانوان در این نهاد مقدس بیان کرد: اگر بنیان خانواده توسط بانوان مستحکم شود قطعا جامعه کنونی به سمت و سوی جامعه ایمن و اسلامی پیش خواهد رفت.

وی ادامه داد: 14 هزار بانوی مازنی تاکنون در 163 کلاس آموزشی تحکیم بنیان خانواده شرکت کردند و همچنین جهت فرهنگ سازی صحیح خانواده های اسلامی  22 جشنواره زوج های خوشبخت با حضور 800 نفر در سطح استان مازندران برگزار شد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به برنامه های فرهنگی  برای بانوان سطح استان متذکر شد: تاکنون 60 برنامه فرهنگی در حوزه های مختلف برای بانوان سطح استان اجراشد.

جمشسیدی با اشاره به کار آفرینی بانوان مازندرانی تصریح کرد: توانمندی بانوان بخصوص بانوان مازنی برکسی پوشیده نیست در این وادی در حمایت از زنان سخت کوش و کارآفرین استانداری مازندران حمایت از 30 زن کار آفرین را عملیاتی کرده است.

وی با بیان اینکه نگاه سنتی از زنان سطح استان برداشته شود، گفت: بانوان سطح استان در تمامی عرصه ها توانمندی های خود را به رخ کشیدند که در این راستا جهت توسعه توانمندی های بانوان باید نگاه سنتی از آنان برداشته شود.

گفتنی است مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران به همراه فرماندار و برخی از مسئولین سطح شهرستان از زنان سرپرست خانوار و مرکز مشاوره عباس آباد نکا بازدید کرده و همچنین قول مساعدت و همکاری را به بانوان سرپرست خانوار درجهت تهیه مسکن و برطرف کردن مشکلاتشان داد.


۱۳۹۳/۴/۳۰ - ۱۰:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن