تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804741099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سياسي: انتشار قراردادها کار زشتي است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سياسي: انتشار قراردادها کار زشتي است
کد خبر: ۴۱۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹ - 21 July 2014


رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس معتقد است که فهرست قراردادهاي باشگاه‌ها با بازيکنان نبايد رسانه‌اي شود.


حميدرضا سياسي در گفت‌وگو با تسنيم، در مورد اينکه محمدرضا خلعتبري و سيد جلال حسيني گفته‌اند دست رحيمي در نقل‌وانتقالات بسته است، اظهار داشت: يعني چه؟ نمي‌دانم طرح اين مسائل براي چه بوده است! چطور وقتي رحيمي با ديگر بازيکنان قرارداد مي‌بست دستش بسته نبود و فقط در زمان مذاکره با اين دو بازيکن دستش بسته بوده است؟!


وي ادامه داد: باشگاه پرسپوليس دچار محدوديت مالي است و همه مشکلات اين باشگاه را مي‌دانند. باشگاه بودجه محدودي دارد، اسپانسر هم تا حدي مي‌تواند پول واريز کند و يک اقيانوس هم مشکلات وجود دارد اما اين دليل نمي‌شود که دست رحيمي بسته باشد. رحيمي عملکرد خوبي داشته و ما از او رضايت کامل داريم. رحيمي با اين بضاعتي که باشگاه دارد، نهايت تلاش خود را انجام داده است.


رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که آيا هيئت مديره اين باشگاه براي جذب يک مدافع جاي حسيني به دايي و رحيمي اختيار داده است، عنوان کرد: ما در يک جلسه هيئت مديره دست رحيمي را براي فصل نقل‌وانتقالات باز گذاشتيم و ديگر لزومي ندارد براي هر بازيکن در هيئت مديره مصوبه داشته باشيم.


سياسي در واکنش به ادعاي باشگاه سپاهان مبني بر اينکه قرارداد اين باشگاه و خلعتبري يک ميليارد و 200 ميليون تومان است، گفت: رحيمي براي عقد قرارداد با خلعتبري 950 ميليون کنار گذاشته بود که با «آفرهاي» موجود قراردادش به يک ميليارد و 400 ميليون تومان مي‌رسيد. حتي قرار بود پول باشگاه عجمان و جريمه ديرکرد اين باشگاه را هم باشگاه پرسپوليس پرداخت کند. در مجموع فکر مي‌کنم خلعتبري نمي‌خواست در پرسپوليس بماند. با توجه به اينکه مسئولان باشگاه سپاهان گفتند مبلغ قراردادشان با خلعتبري يک ميليارد و 200 ميليون بوده نتيجه مي‌گيريم پيشنهاد باشگاه پرسپوليس بيشتر از سپاهان بوده است.


وي تصريح کرد: من در جلسه رحيمي با خلعتبري حضور داشتم و ديدم که رحيمي چه امتيازاتي به خلعتبري داد. پيشنهاد باشگاه پرسپوليس خيلي پر رنگ و لعاب‌تر بود.


رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در خصوص انتشار ليست قرارداد باشگاه‌ها با بازيکنان توسط سازمان ليگ اظهار داشت: اين کار بي‌احترامي به بازيکن است. سازمان ليگ بايد تمام قراردادها را از باشگاه‌ها بگيرد و در صورتي که تخلفي صورت گرفت آن را اعلام کند نه اينکه تمام قراردادها منتشر شود. به نظر من آقاي رئيسي‌کيا (مديرعامل باشگاه راه‌آهن) هم اشتباه کرد که ليست قرارداد بازيکنانش را در سايت باشگاه راه‌آهن منتشر کرد.


سياسي ادامه داد: در قراردادها گاهي بازيکن کوتاه مي‌آيد و کمتر پول مي‌گيرد، گاهي باشگاه بنا به دلايلي بيشتر از ارزش يک بازيکن به او پول مي‌دهد و پيش مي‌آيد که يک بازيکن بسيار با اخلاق و باشرف پول کمتري از باشگاه مي‌گيرد. با اين اوصاف قراردادها به هيچ عنوان معيار مناسبي براي ارزش‌گذاري روي بازيکنان نيست. در مجموع انتشار ليست قراردادها کاري زشت و نادرست است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن