تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820295956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین ویژه سومین شب لیالی قدر در صربستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob آیین ویژه سومین شب لیالی قدر در صربستان برگزار شد بلگراد- ایرنا، آیین معنوی و پرفیض سومین شب از لیالی قدر و بیست و سوم ماه مبارک رمضان یکشنبه شب با حضور ایرانیان مقیم، جمعی از شیعیان صربستانی، کارکنان سفارت و دیگر نهادهای جمهوری اسلامی ایران همراه با خانواده هایشان در حسینیه سفارت ایران در بلگراد برگزار شد.


به گزارش ایرنا، مراسم ویژه سومین شب از لیالی قدر که با همت سفارت و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بلگراد برگزار شد با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و با قرائت دعای جوشن کبیر توسط گروه تواشیح بشارت اصفهان که به دعوت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران از مرکز بین المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به بلگراد آمده اند، ادامه یافت.
شیفتگان سرور آزادگان و مولای متقیان، علی (ع) بار دیگر، تاریخ زندگی سراسر رشادت و جوانمردی آن امام همام را مرور کرده و با مکتب اهل بیت عصمت و طهارت تجدید میثاق کردند و از خدای بزرگ برای گناهان و کوتاهی های خود در این مسیر، طلب غفران و بخشش کردند.
قاریان برجسته بین المللی گروه تواشیح بشارت اصفهان به سرپرستی سید محمد شریعتی همچنین در ادامه این مراسم همانند شب های اول و دوم لیالی قدر آیین ویژه بر سر گرفتن قرآن کریم را انجام دادند.
در این آیین معنوی همچنین سعید خلیلوویچ مدیر مرکز علوم دینی قم در بلگراد در سخنانی به تشریح ابعاد شخصیتی مولای متقیان و فضایل شب های قدر پرداخت.
مجید فهیم پور سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلگراد نیز در این مراسم با اشاره به حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین در نوار غزه و کشته شدن بیش از 470 فلسطینی بی دفاع در تازه ترین حمله نظامیان صهیونیستها به غزه به لزوم همبستگی و وحدت هر چه بیشتر مسلمانان در حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد و از مسلمانان خواست که برای نجات و پیروزی همیشگی فلسطینیان دعا کنند.
عزاداران مولای متقیان حضرت امام علی (ع) در این آیین روحانی با ذکر مناجات و سینه زدن در سوگ شهادت اولین امام شیعیان جهان اشک ماتم ریختند.
حاضرین در پایان این آیین با شکوه با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص) از خداوند متعال در این شب عزیز طلب آمرزش و بخشش کرده و برای ظهور امام عصر حضرت مهدی (عج)، عزت مسلمانان جهان و نابودی دشمنان و پیروزی مسلمانان بخصوص فلسطینیان در مبارزه نابرابر با رژیم صهیونیستی تا دندان مسلح دعا کردند.
مراسم اولین و دومین شب لیالی قدر چهارشنبه شب و جمعه شب با حضور دوستداران اهل بیت (ع) در حسینیه سفارت ایران اسلامی در بلگراد برگزار شد.
اروپام**2061** 1337

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن