تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819952862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوریان:سطح رقابت های پیت لازینسکی بالا بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob جام پیت لازینسکی- لهستان؛ سوریان:سطح رقابت های پیت لازینسکی بالا بود گدانسک – ایرنا – دارنده شش مدال طلای جهان و المپیک گفت: با توجه به نزدیکی زمان رقابت های جام پیت لازینسکی با پیکارهای قهرمانی جهان، سطح کیفی و فنی این جام بالا بود.


حمید سوریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا افزود: با توجه به نزدیکی کشورهای اروپایی به لهستان بسیاری از این کشورهای مدعی و قدرتمند جهان در این مسابقات حضور داشتند که موجب شده بود سطح رقابتها افزایش یابد.
وی اظهارکرد:تیم ایران هم با سه نماینده در این مسابقه ها حضور داشت و فکر می کنم که فرصت بسیار خوبی برای کادر فنی جهت ارزیابی کشتی گیران و حریفان سایر کشورها بود.
سوریان که دررقابت های کشتی فرنگی جام پیت لازینسکی در وزن 66 کیلوگرم عنوان قهرمانی را کسب کرد یادآورشد: قهرمانان وکشتی گیران عنوان دار زیادی در این رقابتها حضور داشتند و کادر فنی تیم های سایر کشورها را ارزیابی کردند و روی نقاط ضعف و قوت آنها هم شناخت کافی را به دست آوردند.
وی ادامه داد:مجتبی کریم فر هم در وزن 85کیلوگرم نشان داد که نماینده خوبی برای کشورمان است و به عنوان یک جوان یکی از میدان های خوب و با کیفیت کشتی را تجربه کرد و او باید در تورنمنت ها و مسابقات بیشتری شرکت کند و برای او آرزوی موفقیت می کنم.
دارنده مدال طلای بازیهای المپیک2012لندن همچنین درخصوص شیرزادبهشتی طلا در وزن 59کیلوگرم گفت: شیرزاد هم کشتی های قابل قبولی گرفت و آینده خوبی پیش روی او است.
وی در خصوص حضورش در وزن 66 کیلوگرم گفت: تجربه خوبی از حضور در وزن 66 کیلوگرم کسب کردم و با توجه به تمریناتی که داشتم کشتی های خوبی را در تورنمنت پیت لازینسکی لهستان گرفتم و به نقاط ضعف و قوت خود بیشتر پی بردم.هر چند حضور در این رقابت ها برای کسب نتیجه نبود و تنها هدف ما حضور در دیدارهای تدارکاتی برای کسب آمادگی بیشتر بود.
سوریان تصریح کرد:طی مدت زمان باقی مانده تارقابت های قهرمانی سال 2014جهان درتاشکند ازبکستان تمرینات منظمی را دنبال می کنم تا نتایج خوبی را در رقابتهای جهانی کسب کنم.
حمیدسوریان در دیدارفینال 66کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی جام پیت لازینسکی لهستان برابر دومنیک اتلینگر از کرواسی قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر حریف کروات خود را شکست داد و عنوان قهرمانی وزن 66 کیلوگرم جام پیت لازینسکی لهستان را کسب کرد.
دارنده شش مدال طلای جهان و المپیک در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در دور بعد ادگاراس ونکالتیس از لتونی را 5 بر صفر شکست داد.
سوریان در مبارزه سوم خود هم در کشتی بسیار زیبا نماینده کشور میزبان ادگار ملکوموف را 7 برصفراز پیش رو برداشت و به جمع چهار نفر برتر وزن 66 کیلوگرم که در مجموع 21 نفر حضور داشتند پیوست.
حمید سوریان در مرحله نیمه نهایی به مصاف مایکل کوژلا رفت که حریف خود را با نتیجه 8 بر دو شکست داد و راهی دیدار فینال شد.
ورزشی**1067**1590

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن