تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820972162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از غروب امروز تا اذان صبح، تردد کامیون در تهران ممنوع است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: از غروب امروز تا اذان صبح، تردد کامیون در تهران ممنوع است
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح اولویت‌های پلیس راهور برای کنترل ترافیک شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، ورود هرگونه کامیون به معابر سطح شهر تهران را تا اذان صبح ممنوع اعلام کرد.
آفتاب: سرهنگ عابدی با اشاره به تمهیدات پلیس برای آخرین شب احیا در پایتخت گفت:‌ با توجه به حضور مردم در مناطق مختلف شهر، به ترتیب منطقه 12 (محدوده بازار، مسجد ارک، حسینیه همدانی‌ها و بیت رقیه)، منطقه 11 ( مهدیه تهران)،‌ منطقه 20 (حرم عبدالعظیم حسنی)،‌ منطقه 1 (امامزاده صالح و گلزار شهدای چیزر) و مناطق 10 و 17 در اولویت قرار دارند و ماموران راهور با حضور در این مناطق، سعی در تسهیل در عبور و مرور دارند.

جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت با تاکید بر اینکه پلیس راهور تهران بزرگ امسال آموزش چینش به ماموران را به عنوان اولویت در نظر گرفته است، گفت:‌ امسال سعی شده تا ماموران راهور تهران بزرگ با هدایت شهروندان تهرانی در چینش بهینه خودروهایشان، امکان ایجاد فضای مناسب برای عبور و مرور و بهره‌مندی از برنامه‌های هیئات مختلف فراهم آورد.

به گزارش تسنیم، او در پایان با اشاره به اینکه پلیس در نظر دارد تا در کنترل ترافیک امشب از کمترین ممنوعیت تردد استفاده کند، گفت: همچنین با توجه به ادامه داشتن عملیات ترافیکی امشب تا اذان صبح فردا، ورود و تردد هرگونه کامیون به سطح شهر تهران ممنوع است.






تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن