تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820348356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوريان: سقف بودجه مانع رشد فوتبال است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: منصوريان: سقف بودجه مانع رشد فوتبال است
کد خبر: ۴۱۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴ - 20 July 2014


سرمربي تيم نفت تهران گفت: سقف بودجه و قرارداد، سقف رشد را از فوتبال ما مي‌گيرد.


عليرضا منصوريان در مورد بحث‌ ماندن يا رفتن سرمربي تيم ملي فوتبال اظهار داشت: بايد از آمدن کي‌روش سه هدف را دنبال مي‌کرديم. نخستين هدف بازگشت به جايگاه و عرصه تبليغي فوتبال آسيا بود که از سال 2006 آن را از دست داديم اما با حضور اين مربي بار ديگر تيم ايران در کانون توجه قرار گرفت.


وي اضافه کرد: هدف دوم رسيدن به جام جهاني بود که در نهايت به آن دست يافتيم. هدف سوم بايد نتيجه گيري باشد و به همين دليل بايد به کي‌روش فرصت دهيم کارش را ادامه دهد تا به نتيجه برسيم.


سرمربي تيم فوتبال نفت در ادامه در مورد بحث رعايت سقف قرارداد از سوي باشگاه‌ها خاطرنشان کرد: وقتي بازيکنان ما در بالاترين سطح فوتبال يعني جام جهاني حاضر مي‌شوند طبيعي است درخواست‌هاي مالي اين نفرات افزايش يابد و به همين دليل معتقدم سقف قرارداد در فوتبال ايران تاثيري نخواهد داشت.


منصوريان در نقد سقف بودجه و قرارداد براي باشگاه‌هاي ليگ برتر تصريح کرد: سيستم باشگاهداري ما اشتباه است چراکه همه تيم ها وابسته به بودجه دولتي هستند و تنها يکي، دو تيم خصوصي در ليگ برتر داريم در حالي که باشگاه‌ها بايد به سمت خصوصي شدن و رقابت بروند تا در نهايت سقف قرارداد برداشته شود.


وي افزود: يکي از ايرادهاي اصلي فوتبال ما اين است که هيچ رديف بودجه‌اي از سوي باشگاه‌ها پيش از آغاز مسابقات اعلام نمي‌شود. باشگاه‌ها فهرست مالي خود را تميز ارائه نمي‌دهند و به بازيکنان و مربيان خود بدهکار هستند. نگرش باشگاهداري در فوتبال بايد تغيير کند و همه باشگاه‌ها خصوصي شوند. آن وقت ديگر مالک باشگاه مي‌تواند هرچقدر بخواهد خرج کند.


سرمربي تيم نفت يادآور شد: خيلي سخت است و جسارت مي‌خواهد که باشگاهي رقم واقعي قراردادهايش را اعلام کند. باشگاه نفت که من در خدمتش هستم به راحتي رقم قراردادها را در سايتش اعلام مي‌کند و من خوشحال مي‌شوم اگر همه باشگاه‌ها اين کار را انجام دهند اما در نهايت سقف بودجه و قرارداد، سقف رشد را از فوتبال ما مي‌گيرد.


منصوريان در مورد آخرين وضعيت تيم نفت براي حضور در ليگ برتر خاطرنشان کرد: برنامه‌هاي تمريني خود را ادامه مي‌دهيم و آماده حضور در ليگ برتر خواهيم شد. نفت فصل گذشته پديده ليگ برتر بود و اين فصل اميدوارم در آسيا هم موفق باشيم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن