تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820984220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برزیلی ها برای جام جهانی 2018 کارگروه تشکیل دادند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob با الگو برداری از آلمان ها؛ برزیلی ها برای جام جهانی 2018 کارگروه تشکیل دادند اصفهان - ایرنا - مسوولان فدراسیون فوتبال برزیل بعد از این که برزیل نتوانست در جام جهانی 2014 عنوانی بهتر از چهارمی کسب کند، کارگروهی را برای آماده سازی این تیم برای شرکت در جام جهانی 2018 روسیه تشکیل دادند.


به گزارش ایرنا، رسانه های برزیل روز یکشنبه گزارش دادند که این کارگروه سه نفره شامل گیلمار رینالدی ، الکساندر گالو و سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور است . رینالدی بتازگی به عنوان مسوول تیم های ملی برزیل معرفی شده است، الکساندر گالو سرمربی تیم فوتبال امید این کشور است و سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور نیز روز سه شنبه معرفی می شود.
فدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد: این کارگروه سه نفره ماموریت دارد برنامه های آماده سازی تیم فوتبال این کشور را براساس راهبرد تعیین شده اجرا کند. جوانگرایی و استفاده از بازیکنان تیم فوتبال امید در تیم بزرگسالان برزیل از جمله راهبردهای تعیین شده برای تیم برزیل عنوان شده است. این کارگروه همچنین موظف است تیم فوتبال امید این کشور را برای حضور قدرتمند در بازی های المپیک 2016 برزیل یاری کند.
رسانه های برزیل نوشتند که این کارگروه از روز پنجشنبه فعالیت خود را آغاز کرده است.
فدراسیون فوتبال برزیل نیز در این زمینه اعلام کرد که این فدراسیون با توجه به قهرمانی تیم فوتبال آلمان در جام جهانی 2014 برزیل ، برنامه های فدراسیون فوتبال آلمان را که پس از ناکامی در مسابقات یورو 2000 اجرا کرد ، الگوی خود قرار داده است.
« الکساندرو گالو » سرمربی تیم فوتبال امید برزیل نیز در گزارشی به فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد که تیم فوتبال آلمان که توانست عنوان قهرمانی جام جهانی 2014 را به دست آورد از 17 بازیکن کم سن و سال و جوان برخوردار بوده است که می توانند این تیم را در جام جهانی روسیه نیز یاری کنند.
این مربی برزیلی یادآور شد که این در حالی است که در تیم برزیل تنها 6 بازیکن زیر 26 سال حضور دارند.
گالو گفت که تیم های آرژانتین و شیلی نیز درحال سرمایه گذاری بر روی جوانان خود برای جام جهانی 2018 روسیه هستند.
« خوزه ماریا » رییس فدراسیون فوتبال برزیل نیز اعلام کرد: سرمربی جدید تیم برزیل در این هفته معرفی می شود و این تیم در ماه سپتامبر دو بازی دوستانه با تیم های آمریکا و کلمبیا برگزار خواهد کرد و در این دیدارها باید از بازیکنان جوان در کنار باتجربه ها استفاده کنیم.
رسانه های برزیل در این زمینه گزارش دادند: براساس طرح ارایه شده توسط فدراسیون فوتبال برزیل باید تا سال 2018، بیش از 40 درصد بازیکنان جوان بتوانند در سطح بالا در تیم فوتبال برزیل بازی کنند.بر این اساس تعدادی از بازیکنان تیم برزیل از ترکیب این تیم کنار خواهند رفت.
این رسانه ها نوشتند براساس این طرح بایدالکساندر گالو سرمربی تیم فوتبال امید برزیل روابط مستحکم با کادرفنی تیم بزرگسال داشته باشد. او همچنین ماموریت دارد بهترین بازیکنان جوان برزیل در داخل و خارج از کشور را به کادرفنی بزرگسالان این کشور معرفی کند.این مربی همچنین ماموریت دارد با حضور در همه بازیها، تمرینات و کارهای گروهی تیم های برزیل، بازیکنان را زیر نظر بگیرد و بتواند ارتباط ورزشکاران و کارشناسان فوتبال را برای انتخاب بازیکنان جوان و مستعد با سرمربی جدید برزیل فراهم کند.
7132**1581

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن