واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Dodge Charger SRT einollahia 24 فروردين 1387, 22:17سلام این ماشین رو قبلا با maya ساخته بودم، ولی اینبار با XSI مدل کردم و می خوام یه رندر real بگیرم. Hamed-gh 24 فروردين 1387, 22:36عین الهی جان کارت مثل همیشه خوب بود. ولی بهتر بود خروجی میگرفتی که جزییات بیشتریو بشه دید. کارای مدلینگت خیلی خوبه. خوشحال میشم به تاپیک من یه سر بزنی و نظرتو بگی. اگر ایرادی نداره می خوام از شما یه سری اطلاعات راجع به مدلسازی بگیرم. "من مکسو با این فیات شروع کردم" عنوان تاپیکمه. einollahia 25 فروردين 1387, 05:29خیلی ممنون از شما. چشم حتما سر می زنم. یکی از دلایلی که به XSI رو آوردم رندر انجین قوی اونه. mental ray در XSI با بقیه زمین تا آسمون فرق می کنه.این یه رندر ساده با چنتا Shader از نوع Blinn و phong صحنه هم با همون صفحه سفید جلو که Shader از نوع Constant داره نور پردازی شده. رندر کلا زیر 5 دقیقه است. البته اشکالاتی که در رندر دیده می شه به این دلیله که هنوز Smooth نشده. einollahia 25 فروردين 1387, 06:26اینم چنتا رندر با مدل Smooth شده. amin2001 25 فروردين 1387, 08:24سلام خیلی خوبه منتظر رندر نهایی هستم roohollah 25 فروردين 1387, 13:04به به!:) چشممون به جمال XSI هم روشن شد:shock: منتظر رندر نهایی هستم einollahia 26 فروردين 1387, 14:13کس دیگه ای نبود. این دوتا رندر دیگه. real شد یا نه؟ به نظر خودم که شد. اشکالتشو بگید تا رفعش کنم و بعد چرخاشو وصل کنم، آماده حرکت بشه. pixolator 26 فروردين 1387, 14:22یه ذره sampling رو بالا ببری بهتر می بینیم ها...:shock: ولی خیلی خوب شده تا اینجاش که.. ehsan_3dmax 26 فروردين 1387, 14:32مدلينگش خيلي عالي شده. ولي به نظر من بايد محيطي كه واسه تست رندرت استفاده ميكني رو عوض كني. مثلا از يك hdri استفاده كن واسه تست. راستي من امشب بهت ميزنگم! موفق باشي. .:. soroosh .:. 26 فروردين 1387, 14:33اگر از hdr استفاده كرديد به نظرم از عكس ديگري استفاده كنيد . چون اين خيلي شلوغ شده و خود مدل چندان ديده نميشه . اما متريال چراغ خيلي عالي شده . موفق باشيد . einollahia 26 فروردين 1387, 14:58این مشکلاتی هست، بخاطر اینه که نور پردازی نکردم. تو عکس 3 نشون دادم چنتا صفحه که Shader سفید رنگ constant(فقط XSI چنین چیزایی داره) دادم. و بعد final gather رو فعال کردم تا با همون نور صفحه های دارای constant نور پردازی انجام بشه. این کار برای آدم تنبل خوبه.:) این یه رندر شاد تر بدون sample .:. soroosh .:. 26 فروردين 1387, 15:03نه به نظر من همون متريال قبلي بهتر بود . فقط من تنها مشكلي كه ميبينم اگر اشتباه نكنم سمت دوربين يك عكس هم گزاشتيد كه اينطوري يك سمت ماشين انعكاس ايجاد كرده . به نظرم باي اون اون عكس تغيير پيدا كنه و يك عكس ملايم تر استفاده كنيد. einollahia 26 فروردين 1387, 15:07اینم با sample مقدارشم برابر 0.002 هست. همین یه ذره کلی زمان رندر رو افزایش داد.قبلی 1 دقیقه ام نمیشد.این حدود 6،7 دقیقه شد. تمام Shader های به کار رفته فعلا تا اینجا Blinn هستند. Navidmilan 26 فروردين 1387, 16:48تو عکس 3 نشون دادم چنتا صفحه که Shader سفید رنگ constant(فقط XSI چنین چیزایی داره) دادم. و بعد final gather رو فعال کردم تا با همون نور صفحه های دارای constant نور پردازی انجام بشه. این کار برای آدم تنبل خوبه.:) فكر كنم چيزي كه گفتيد مثل اجسامي ميمونه كه تو مكس Self Illuminate شده باشن كه منتال ري اين اجسام رو بسته به مقدار Illuminate به عنوان منبع نوري فرض ميكنه. اگر منظورتون همين بود كه چيز جديدي نيست. در كل اگر يكم از تفاوتهاي رندر XSI بگي ممنون ميشم. ولي فكر ميكنم منتال ري توي مكس و مايا , XSI فرقي با هم نداشته باشه (اگر ورژنهاي منتال ري يكسان باشند) اگر هم تفاوتي باشه مربوط به نحوه دسترسي به تنظيمات مختلف متريال و نورپردازي تو نرم افزارهاي مختلفه و نه رندر. درسته؟ einollahia 26 فروردين 1387, 17:39فكر كنم چيزي كه گفتيد مثل اجسامي ميمونه كه تو مكس Self Illuminate شده باشن كه منتال ري اين اجسام رو بسته به مقدار Illuminate به عنوان منبع نوري فرض ميكنه. اگر منظورتون همين بود كه چيز جديدي نيست. در كل اگر يكم از تفاوتهاي رندر XSI بگي ممنون ميشم. ولي فكر ميكنم منتال ري توي مكس و مايا , XSI فرقي با هم نداشته باشه (اگر ورژنهاي منتال ري يكسان باشند) اگر هم تفاوتي باشه مربوط به نحوه دسترسي به تنظيمات مختلف متريال و نورپردازي تو نرم افزارهاي مختلفه و نه رندر. درسته؟ constant کلا یه نوع Shader هست که فقط به Color وابسته است و دیگه وابسته به چیز دیگه ای نیست. یه سری امکانات هم xsi داره در مورد object در صحنه که به رندر مربوط نیست. کلا با تفکیک اینا میشه بد جور غوغا کرد. ehsan_3dmax 26 فروردين 1387, 17:48به نظر من بهتره از car paint shader استفاده كني. اين متريال آخري جالب نشده. hdri محيطيت رو هم عوض كن. اگه hdri ساختموني چيزي داري بزار بهتره. موفق باشي. einollahia 26 فروردين 1387, 19:09اینم یه رندر با Car paint خود mental ray: بهتر شده؟ einollahia 26 فروردين 1387, 19:15اینم یه رندر دیگه با یه Car Paint دیگه. قشنگ تر شد. .:. soroosh .:. 26 فروردين 1387, 19:36اين آخري خيلي عالي شده . موفق باشيد . Divine Love 27 فروردين 1387, 05:41کار قشنگیه اگه دستگیره هاش نقره ای بشه و داخل اتاق رو هم متریال بدی بهتر میشه. roohollah 27 فروردين 1387, 16:27انتی الایزش زیاده ها...:)
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 319]