تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820640756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراری امیدوار است آلونسو قانع شده باشد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
فراری امیدوار است آلونسو قانع شده باشد
فراری امیدوار است با نشان دادن برنامه‌های موفق خود برای فصل ۲۰۱۵ بتواند فرناندو آلونسو را قانع کند که تا سال‌ها در تیم حضور داشته باشد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قرارداد فعلی آلونسو با فراری در ۲۰۱۶ به پایان می‌رسد و فراری این را به خوبی می‌داند که برای حضور دوباره این راننده اسپانیایی در تیم، باید عملکرد اتومبیل‌های خود را افزایش دهد.

هفته گذشته آلونسو سری به مارانللو زد و مدیران کمپانی فراری در جلسه‌ای مشترک با او از برنامه‌های خود برای فصل ۲۰۱۵ گفتند.

جیمز آلیسون با بیان برنامه‌های فراری عنوان کرد امیدوار است آلونسو با شنیدن حرف‌های فراری بخواهد سال‌های دیگری را هم همراه با این تیم ایتالیایی در رقابت‌های فرمول‌یک حضور داشته باشد.

آلیسون گفت: هر دو راننده ما در مارانللو بودند. با هر دوی آنها درباره برنامه‌های فراری برای فصل آینده صحبت کردیم.

هم با کیمی و هم با فرناندو درباره نقاط ضعف و قوت اتومبیل صحبت کردیم. البته این جدای از آن بود که هر دوی آنها در طول فصل این نقاط ضعف و قوت را به ما نشان داده بودند.

وی افزود:«اینکه رانندگان به کار شما اهمیت می‌دهند، خیلی چیز خوبی است. ما هم دوست داشتیم به آنها نشان بدهیم فراری قرار است در آینده چه کارهایی انجام بدهد.»

«کیمی در تیم فعلاً تازه وارد است. اما فرناندو سال‌ها در تیم حضور داشته و از این لحاظ هنوز به هدف اصلی خود در تیم نرسیده است.»

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن