تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819605130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کواچ: خسته نبودیم، خیلی بد بازی کردیم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: کواچ: خسته نبودیم، خیلی بد بازی کردیم


اسلوبودان کواچ با تأکید بر اینکه قدر بازی در مرحله نیمه‌نهایی را ندانستیم گفت: بازیکنان به تاکتیک‌های مورد نظرم عمل نکردند و خیلی بد بازی کردیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، اسلوبودان کواچ سرمربی تیم والیبال ایران پس از باخت مقابل آمریکا و بازماندن از راه‌یابی به فینال لیگ جهانی، به ایسنا گفت: بازی بسیار مهمی داشتیم اما قدرش را ندانستیم. خیلی بد بازی کردیم. امروز تیم ایران بدون انرژی بازی کرد. خوب سرویس نزدیم و شکست خوردیم.

وی افزود: وقتی در چنین سطحی با تیم آماده‌ای چون آمریکا روبرو می‌شویم کار خیلی سخت می‌شود. اینکه تاکنون چگونه کار کرده‌ایم مهم نیست بلکه عملکرد تیم را در مهم‌ترین بازی تورنمنت قضاوت می‌کنند و ما نباید در چنین مقطعی این‌طور بد بازی کنیم.

سرمربی تیم والیبال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان تیم ملی خسته بودند گفت: چنین نیست. بازیکنان تیم ما بعد از بازی دیروز شرایط خوبی داشتند. ما بد بازی کردیم. البته بازیکنان تلاش زیادی کردند اما اشتباهات تکنیکی و تاکتیکی زیادی در زمین داشتیم. من از دست بازیکنانم عصبانی شدم زیرا وقتی که بازیکنانم به تاکتیک‌های مورد نظر من در زمین عمل نکردند واقعاً ناراحت شدم.


شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن