تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818831206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کوثر: عدالت علوی باید در جامعه نهادینه شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob امام جمعه کوثر: عدالت علوی باید در جامعه نهادینه شود اردبیل - ایرنا - امام جمعه کوثر گفت: عدالت علوی باید در جامعه نهادینه شود.


به گزارش روز شنبه ایرنا ، حجت الاسلام عسگر بیگی در جمع عزاداران شهرستان کوثر افزود: همه باید از زندگی مولای متقیان درس زندگی را بیاموزیم.
وی گفت: مومنان بهترین الگوهای زندگی خود را از ائمه به ویژه حضرت علی (ع) قرار دهند زیرا حضرت علی (ع) سیره و منش اخلاقی زیبایی ها در زندگی است.
وی با تبیین سیاست از دیدگاه آن امام همام اظهار کرد: سیاست حضرت علی بر مدار اخلاق ، عدل و انصاف بود و هیچ گاه دچار کبر و غرور نشد.
وی با اشاره به این که حضرت علی(ع) بهترین و بالاترین عزت برای خودش را بندگی خدا می دانستند افزود: مولای متقیان تجسم عینی تقوا ، عدالت ، صداقت و تمام خصلت های انسانی است.
حجت الاسلام بیگی همچنین با اشاره به حدیث نبوی حضرت علی(ع) را جلوه همیشگی و زوال ناپذیر حق دانست و گفت: شیعه امام علی(ع) نباید گرفتار وسوسه دنیا شود و همواره باید خداوند را ناظر بر اعمال خود ببیند.
وی با اشاره به سال ها سکوت امام علی (ع) برای حفظ دین افزود: زندگی امیر مومنان حضرت علی (ع) آیینه تمام نمای طاعت و بندگی خدای متعال است.
وی به حضور قلب امام علی (ع) در موقع نماز اشاره کرد و افزود : توجه و حضور قلب آن امام در نماز به گونه ای بود که در زمان نماز تیر دردناکی که از جنگ بر پایشان بود را خارج کردند.
همچنین به مناسبت لیالی قدر ، آیین احیای شب قدر با حضور گسترده اهالی متدین در مناطق مختلف شهرستان کوثر برگزار شد.
دلدادگان اهل بیت (ع) در سوگ مولایشان با حضور در مسجد جامع شهرستان دسته های سینه زنی راه انداختند و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت (ع) ابراز کردند.
مردم همچنین با قرائت قرآن و اجرای آیین قرآن به سر گرفتن بار دیگر بر اهمیت این کتاب الهی در زندگی فردی و اجتماعی و ضرورت ترویج آموزه های آن تاکید کردند.
شرکت کنندگان درآیین شب قدر با خواندن دعای جوشن کبیر بر درگاه الهی سر تعظیم و بندگی فرود آوردند.
قرائت قرآن ، ادعیه ، قرآن بر سر گذاشتن و سخنرانی مذهبی و مرثیه سرایی از برنامه های شب گذشته لیالی قدر در مساجد ، تکایای و حسینیه های شهرستان کوثر بود.
شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در 85 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7123/594/530
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





28/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن