تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820934351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لجه: با توجه به امکانات ضعیف میزبانی توانستم قهرمان لیگ شوم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
لجه: با توجه به امکانات ضعیف میزبانی توانستم قهرمان لیگ شوم
سرمربی تیم دوچرخه سواری کاشی پرسپولیس مهریز ید در خصوص قهرمانی تیم‌شان در لیگ جوانان کشور گفت: تیم ما با وجود امکانات کم توانست در این رقابت‌ها با اختلاف زیاد قهرمان شود.
محمد حسن لجه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: تیم‌هایی که در مرحله دوم و پایانی لیگ جوانان شرکت کردند از سطح نسبتا خوبی برخوردار بودند و در نهایت تیم ما توانست با اختلاف امتیاز زیاد در تمامی رشته‌های سرعت از حریفان خود مقام قهرمانی را کسب کند. 

وی در خصوص امکانات میزبانی این دوره تصریح کرد: متأسفانه دوچرخه سواری در ایران از سطح بسیار پایین برخوردار است و وضعیت بد پیشت شهرها و شرایط تمرین نشان دهنده آن است، لیگ جوانان با توجه به آن که یکی از رقابت‌های این رشته در بخش سرعت بود اما توجه به آن نشد و در این رقابت‌ها رکاب زنان تیم‌ها با تعداد نفرات زیاد در کنار یکدیگر بودند و محل تفریحی را به هیچ یک از تیم‌ها اختصاص نداده بودند و برخی از رکاب زنان در نمازخانه اسکان داشتند زیرا جایی برای خواب برای آنها در نظر گرفته نشده بود.  

وی در ادامه افزود: بعد از انقلاب کمتر رشته‌های ورزشی توانستند حرکتی بزرگ داشته باشند و پیشرفت کنند اما دوچرخه سواری تنها درجا زد و هیچ پیشرفت قابل توجهی نداشته در صورتیکه رشته‌ای است که در المپیک و مسابقات آسیایی مدال‌آور است اما امسال میزبانی و برگزاری مسابقات از سطح خوبی برخوردار نبوده است.

وی در خصوص سطح پیشرفت رکاب زنان نسبت به سال گذشته تصریح کرد: زمانی یک رشته ورزشی می‌تواند پیشرفت کند که ورزشکاران یک انگیزه بالا برخوردار باشد اما متأسفانه در رشته دوچرخه سواری چنین مسئله وجود ندارد زیرا، وقتی ورزشکار این رشته تمام تلاش خود را انجام می‌دهد و نتایج خوبی را به هم به دست آورد، در نهایت جایگاهی در سطح ملی کشورش ندارد یک عده افراد متخصص شده جای او را در تیم ملی خواهند گرفت انگیزه‌ای باقی نمی‌ماند، برای مثال، رضا رشنو از تیم ما در این چند وقت اخیر عملکردی بسیار خوب را از خود برجای گذاشت اما شخص دیگری در زمان انتخابی جای او را در تیم ملی گرفت، یا اینکه وقتی رکاب زن نمی‌تواند در مسابقات برون مرزی حرفه‌ای شرکت کند بنابراین رشدی هم نمی‌تواند کند و از دیگر مشکلات عمده‌ای که مانع رشد دوچرخه سواری کشورمان نشده است.

 امکانات بسیار ضعیف دوچرخه سواری در ایران مخصوصا شهرهای بزرگ است و تنها پیست حرفه‌ای در ایران پیست مجموعه ورزشی آزادی است، بنابراین تمامی این دلایل سبب افت این رشته ورزشی در کشورمان شده است و هر سال نسبت به سال گذشته به جای پیشرفت، پس رفت مواجه شده‌ایم. 

لجه در پایان خاطر نشان کرد: از تمامی مسئولان این رشته می‌خواهم که توجه خود را بر تمامی رکاب زنان این رشته معطوف کنند و از تمامی آن‌ها حمایت کنند تا بتوانیم شاهد موفقیت روز افزون این رشته مدال آور کشورمان شویم. 

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن