تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820644868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمر انسان دست خداست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



پاسخ رهبر شیعیان بحرین به تهدید به ترورش؛
عمر انسان دست خداست خبرگزاری رسا ـ رهبر شیعیان بحرین به کافر خواندن وی از سوی یکی از نزدیکان آل‎خلیفه و تهدید به ترورش، اظهار داشت که عمر انسان دست خداست.



 به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در خطبه‎های نماز جمعه این هفته شهر دراز که در مسجد امام صادق (ع) برگزار شد با تاکید بر لزوم اعاده حقوق مردم این کشور گفت: هر گونه راه حلی که نظام حاکم برای خروج این کشور از بحران در نظر می‎گیرد باید مورد تایید و متناسب با حقوق مردم بحرین باشد.
وی خواستار حکومتی متکی بر مردم شد و بیان داشت: مرجعیت سیاسی بحرین باید در دست ملت باشد و نظام باید به خواسته های مردم احترام بگذارد.
این عالم بحرینی نادیده گرفتن حق و حقوق ملت بحرین را چه از جانب معارضان و یا نظام آل‎خلیفه ناپسند خواند و تصریح کرد: اگر همه معارضان جمع شوند و بخواهند حق ملت بحرین را غصب کنند، اجازه نخواهند داشت.
وی گفت‎وگوهای ملی معارضان و نظام حاکم را یک جانبه و غیر جدی دانست و ادامه داد: بارها معارضان برای رسیدن به یک راه حل سیاسی مناسب با نظام حاکم به پای میز مذاکره نشسته‎اند ولی هیچ سود و نتیجه‎ای به دست نیامده است. نظام آل‎خلیفه خواستار نایده گرفتن حقوق ملت و مصالح آنان است به همین سبب هیچ‎گاه با معارضان به نتیجه نخواهد رسید.
رهبر شیعیان بحرین افزود: هیچ کس در داخل و خارج از کشور نمی‎تواند بحران موجود در بحرین را انکار کند. راه حل سیاسی با قلع و قمع مردم سازگاری ندارد.
شیخ عیسی قاسم با اشاره به تهدیدات عادل فلیفل سرهنگ سابق دستگاه اطلاعاتی منامه مبنی بر کافر خواندن و ترور وی گفت: اتهام انسانی به کفر مسأله‎ای کاملا خطرناک است. هیچ تهدید به قتلی در جهان هستی بدون اراده خداوند محقق نمی‎شود و هر کس که می‎پندارد که عمر انسان‎ها در دست اوست متوهم است.
وی با تاکید بر وحدت بین مسلمانان خاطرنشان ساخت: مسلمانان بدون توجه به تهدید‎های موجود که به صورت آشکار و پنهان مطرح می‎شود باید برای رضای خداوند در جهت دعوت به وحدت و اصلاح بکوشند.
رهبر شیعیان بحرین افزود: گفتمان تکفیری‎ها ناشی از اهداف سیاسی و کینه است ولی ما همچنان بر وحدت اسلامی و برادری دینی پافشاری می‎کنیم./994/ب902/د



۱۳۹۳/۴/۲۷






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن