تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820565336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوولان برای رفع دغدغه های رهبری در حوزه فرهنگ دینی تلاش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob امام جمعه کیش: مسوولان برای رفع دغدغه های رهبری در حوزه فرهنگ دینی تلاش کنند کیش - ایرنا - امام جمعه کیش به دیدار اخیر جمعی از مسوولان نظام با رهبر معظم انقلاب و تاکیدات معظم له در خصوص تبیین سیاست های کلی نظام اشاره کرد و گفت: مسوولان باید برای رفع دغدغه های ایشان به ویژه در حوزه دین و فرهنگی دینی تلاش کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ˈحسن علیدادیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته کیش یکی از مهمترین دغدغه های رهبرمعظم انقلاب را دغدغه فرهنگی عنوان کرد و گفت : این دغدغه ها سالهاست که مطرح است و در هر دوره ای برای تمامی دولت ها با صراحت هر چه تمامتر گفته شده است که باید به آنها توجه ویژه شود ؛ این دغدغه اختصاص به دولت خاص ندارد .
امام جمعه کیش اظهار داشت : رهبر معظم انقلاب توجه کسانی که در امور فرهنگی مسوولیت دارند را به سه نکته جلب کرده است ، نخست اینکه باید به فرهنگ توجه بشود خصوصا فرهنگ دینی و انسان ساز؛ فرهنگی که راه آن سعادت تمامی انسانها است و دیگر اینکه وقتی به فرهنگ توجه شد باید مواظبت کنیم تا در مسیر فرهنگ دینی مدیریت شود و نکته دیگر اینکه خطاها و اشتباهات فرهنگی را تکرار نکنیم .
خطیب جمعه کیش تاکید کرد : اگر بخواهیم وظیفه خود را در قبال انقلاب و اسلام عمل کنیم باید به این سه امر توجه خاص داشته باشیم .
علیدادی به فرا رسیدن شب های قدر اشاره کرد و گفت : قدر شبهای قدر باقی مانده را بدانیم و به سلوک و رفتارهای حضرت علی (ع) در همه امور توجه داشته باشیم.
امام جمعه کیش ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی هر چه بیشتر و نظم در امور در مورد حادثه دلخراش در غزه گفت : انچه که امروز در غزه شاهد آن هستیم میدان جنگ دیگری در جهان اسلام است که توسط استکبار جهانی به سرکردگی امریکا ایجاد شده و پوششی برای جنایات اسرائیل غاصب است .
وی اضافه کرد : آنها امروز گروهک هایی را به میدان روانه می کنند که به اسم دفاع از دین اما در خط استکبار و اسرائیل غاصب حرکت می کنند.
علیدادی گفت : یک روز به نام طالبان ، القاعده و روزی به نام النصرو داعش ؛ آنها با اسامی متعدد هر روز جنگ راه می اندازند و برادران خود را قتل عام میکنند و از این راه به اسرائیل و استکبار جهانی خدمت می کنند.
وی به شش دهه جنگ در غزه اشاره کرد و گفت : شصت سال است که ملت فلسطین در حال مبارزه هستند .
علیدادی افزود : کسانی که ادعای دروغین دفاع از حقوق بشر را سر می دهند اگر یک نفر از دلدادگان خود در یک گوشه ای از جهان مشکلی داشته باشد تمامی تبلیغات و امکانات خود را در راستای دفاع از حقوق بشر بکار می بندند اما وقتی کودکان بی دفاع فلسطین شربت شهادت می نوشند و هواپیماهای جهنمی جنگنده اسرائیل بر سر آنان بمب می ریزد هیچ حرفی از حقوق بشر به میان نمی آید .
وی تصریح کرد که روز قدس امسال با قدس سالهای دیگر متفاوت است به همین دلیل حضور گسترده همه متدینین و روزه داران در جمعه آخر ماه مبارک رمضان پیام جدی را برای استکبال جهادی در بر خواهد داشت.
وی ضمن دعوت از شهروندان برای حضور در این راهپیمایی گفت :امسال نیز مانند سنوات قبل شاهد حضور گسترده و پررنگ مردم خواهیم بود .
1630/1641/668
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





27/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن