تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816784722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه روی گوگل کروم گذرواژه بگذاریم؟


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: چگونه روی گوگل کروم گذرواژه بگذاریم؟
بی گمان مواقعی هست که مجبورید سیستم خود را در اختیار دیگران بگذارید. حال اگر این دیگران از مرورگر شما برای وب گردی استفاده کنند، این امکان هست که به همه اطلاعات شخصی از جمله ایمیل و شبکه‌های اجتماعی شما دسترسی پیدا کنند.

تابناک: این روز‌ها توصیه‌های ایمنی درباره رایانه‌ها و اینترنت به قدری زیاد جدی شده که گاهی این احساس پدید می‌آید که باید هر موضوع و ابزار را با یک گذرواژه صیانت و حفاظت کرد؛ اما اگر موضوع تا این حد جدی است، چرا نباید روی مرورگر سیستم که بیش از همه از اطلاعات شخصی شما آگاه است، گذرواژه تعریف کرد؟!


واقعیت نیز این است که مرورگر شما می‌تواند معدنی از اطلاعات برای سایرین باشد. از تاریخچه وب گردی شما تا حساب‌های کاربری ایمیل و شبکه‌های اجتماعی. از این روی است که صیانت و حفاظت از مرورگر به امری مهم و جدی تبدیل می‌شود. در اینجا شما را با یک روش بسیار ساده و بی‌دردسر برای حفاظت از مرورگر گوگل کروم با تنظیم آن برای درخواست ورود گذرواژه در راستای حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران آشنا می‌سازیم.
 

چگونه روی گوگل کروم گذرواژه بگذاریم؟



نکته و ترفند کار اینجاست که شما در مرورگر گوگل کروم این قابلیت را دارید که با استفاده از حساب‌های کاربری متفاوت (حساب کاربری گوگل) وارد شوید. در نتیجه می‌توانید هر حساب کاربری را با استفاده از گذرواژه آن محافظت کنید. در این صورت دیگران به هیچ وجه نخواهند توانست از مرورگر شما استفاده کنند، مگر آنکه گذرواژه حساب کاربری شما را داشته باشند و یا با حساب کاربری خود وارد مرورگر گوگل کرم شوند.

برای ایجاد گذرواژه بر روی گوگل کروم به ترتیب زیر عمل کنید؛

نخست در نوار آدرس گوگل کروم، عبارت Chrome: //flags را وارد کرده تا وارد صفحه Experimental مرورگر شوید. این صفحه جایی است که ابزارهای توسعه و طراحی کروم در آنجا آزمایشی و برای طراحان و توسعه دهندگان قرار داده می‌شود و پیش از این آن را مفصل معرفی کرده‌ایم.

پس از ورود به این صفحه به دنبال گزینه Enable new profile management system بگردید. در صورتی که آن را پیدا نمی‌کنید، Ctrl + F را فشار داده و عبارت مورد نظر را جستجو کنید. پس از یافتن این گزینه روی دکمه Enable در زیر آن کلیک کنید.
 

چگونه روی گوگل کروم گذرواژه بگذاریم؟



سپس در پایین صفحه مرورگر، دکمه Relaunch ظاهر می‌شود. روی آن کلیک کنید تا مرورگر از نو راه اندازی و تغییرات بر روی آن اعمال شود.

پس از راه اندازی دوباره مرورگر، درمی‌یابید که دکمه‌ای جدید در گوشه بالا و سمت راست مرورگر (در کنار دکمه Minimize) ظاهر می‌شود که مربوط به ورود به حساب کاربری در مرورگر است. روی آن کلک کرده و اگر وارد حساب کاربری خود نشده‌اید، از همین جا اقدام به ورود به حساب کاربری گوگل خود کنید.
 

چگونه روی گوگل کروم گذرواژه بگذاریم؟



پس از ورود به حساب کاربری خود، برای قفل کردن مرورگر و حفاظت از آن با گذرواژه، تنها کافی است بار دیگر بر روی دکمه مورد نظر و پس از آن بر روی آیکون قفل که در گوشه پایین و سمت راست آن است، کلیک کنید. در این حالت مرورگر بسته شده و پنجره جدیدی باز می‌شود که از شما درخواست ورود گذرواژه برای استفاده از مرورگر یا وارد شدن با یک حساب کاربری دیگر را می‌کند.
 

چگونه روی گوگل کروم گذرواژه بگذاریم؟




به همین سادگی، شما توانستید گوگل کروم را با استفاده از گذرواژه حساب کاربری گوگل خود قفل گذاری کنید. همان گونه که گفته شد، ورود به مرورگر در این حالت، تنها با وارد کردن گذرواژه یا ورود با یک حساب کاربری جداگانه مقدور است که در این صورت، همه اطلاعات شخصی شما صیانت و محافظت خواهد شد.




تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن