تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816731066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژیم صهیونیستی نطفه نامشروع قدرت‌های بزرگ در خاورمیانه است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حجت‌اسلام‌والمسلمین صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه:
رژیم صهیونیستی نطفه نامشروع قدرت‌های بزرگ در خاورمیانه است
خطیب نماز جمعه تهران گفت: رژیم صهیونیستی یک موجودی است که نه خدا می‌شناسند و نه به قوانینی که در جامعه بین‌المللی مطرح شده پایبند است و قدرت‌های بزرگ او را به عنوان نطفه نامشروعی در رحم خاورمیانه کاشتند.


به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت‌اسلام‌والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به اینکه اگر در ماه مبارک رمضان مسیر ضیافت کریمانه خدا را پیش گرفته و از گناه توبه کنیم، از مشکلات را با سهولت عبور خواهیم کرد، اظهارداشت: فاصله گرفتن از تقوا کار‌ها را پیچیده می‌کند، کم توجهی به خدا و چشم دوختن به این و آن انسان را از مسیر سعادت دنیوی اخروی دور خواهد کرد. 
 
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به شهادت جانگذار اولین مظلوم عالم و عجوبه خلقت، حضرت امیرالمومنین و عرض تسلیت به محضر امام زمان(عج)، ادامه داد: علی اسم اعظم است، جامع غیب و شهود، مظهر تام جلال و جمال خداوند منان، و مظهر حکمت پروردگار عالم است.

 وی افزود: امیرالمومنین (ع) وحدانیت حق تعالی را با همه وجودش یافته است و چون به آن مقام رسیده است خودی ندارد تا حجاب شود انسان خودش حجاب بین خود و خداست علی محو جمال خدا و ذوب در ذات ربوبی است از این جهت قبل از آنکه در محراب عبادت محرابش خونین شود و شهود را شاهد باشد، این مقام را دارا بود. 
 
حجت اسلام صدیقی با بیان اینکه علی نشات گرفته از  ولایت حق تعالی بود، اظهار داشت:  شعار مجاهدین صدر اسلام این بود که ما ماموریت و رسالتمان این است که بشر را از یوغ حاکمیت نفس اماره خارج کنیم. حکومتی که در آن بندگی خدا مطرح نباشد حکومت طاغوت است حکومت الهی خود مظهر بندگی خداست.
 
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه محبت ما نسبت به یکدیگر جزو واجبات است، اظهار داشت:  کینه و قهر کردن مومن حرام است خصوصا قطع رحم اعضای خانواده؛ اینها دلشان باید وصل باشد. چرا که قهر بودن با شریک و همسایه محرمات شرعی است و امیدوارم در ماه رمضان این ظلمات زدوده شود.  
 
خطیب امروز نماز جمعه تهران در خطبه‌ دوم خود با اشاره به جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: مسئله اصلی حمله ددمنشانه این گرگ وحشی، بی‌صاحب و عنان گسیخته رژیم صهیونیستی است که از ابتدا به عنوان گرگ او را ساختند و به جان مردم منطقه انداختند.
 
وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی یک موجودی است که نه خدا می‌شناسند و نه از معاد و قیامت هراسی دارد و نه به قوانینی که در جامعه بین‌المللی مطرح شده پایبند است و قدرت‌های بزرگ او را به عنوان نطفه نامشروعی در رحم خاورمیانه کاشتند و متولد کردند؛ دارای سلاح‌های اتمی هستند چپاولگران و غارتگران عرصه جهانی هستند و هر وقت محکومیتی برایش پیش آید حق وتو دارند.  
 
حجت‌الاسلام صدیقی تاکید کرد: این غده سرطانی از ابتدا موجودیتش با تجاوز، ظلم، غارت، آدم کشی، بی‌رحمی و غساوت بوده؛ کودکان بی‌دفاع را می‌کشند زنان را از پا درآورده و به بیماران هم رحم نمی‌کنند و مکررا در بیش از 6 دهه این‌ها آتش پاره‌ای هستند که سوزانده‌اند و به عنوان بهانه‌ای که یک صهیونیست نابود شده در این حمله‌های بی‌رحمانه بیش از 227 نفر را کشته‌اند و صدها نفر را مجروح کردند.  
 
وی افزود: از زمین و هوا آتش به سر مردم بی‌پناه و بی‌دفاع غزه ریختند و به غیرنظامی‌ها صدمه وارد آوردند و این مصیبت عظیم وجدان بشریت را آزرده می‌کند و کافی است که دولت‌های کشورهایی که مدعی هستند بیدار شوند و بدانند که گرگ با گوسفند هرگز سر سازگاری ندارد.

خبر در حال تکمیل است...







تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن