تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821105323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسکو از فشار غرب بر دو بانک اروپایی برای توقف سرمایه گذاری در روسیه انتقاد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مسکو از فشار غرب بر دو بانک اروپایی برای توقف سرمایه گذاری در روسیه انتقاد کرد مسکو-ایرنا- وزارت امور خارجه روسیه روز جمعه با انتشار بیانیه ای از فشار غرب بر دو بانک اروپایی برای توقف سرمایه گذاری در طرح های روسیه انتقاد کرد.


به گزارش ایرنا، در بیانیه وزارت امور خارجه روسیه گفته شده است: تحریم های جدید آمریکا علیه شرکت های بزرگ و بانک های روسیه غیرقابل قبول است و بارها اعلام کرده ایم که راه تحریم منتهی به بن بست است.
در ادامه بیانیه با ابراز ناخرسند و انتقاد از تصمیم شورای اروپا برای توقف سرمایه گذاری بانک اروپایی ˈنوسازی و توسعهˈ و بانک ˈسرمایه گذاری اروپاˈ در طرح های روسیه آمده است: این گونه اقدامات شرکای غربی که بر بانک و موسسات اعتباری بزرگ اروپایی فشار وارد می کنند مخرب و مغایر با اصول فعالیت این موسسات است.
وزارت خارجه روسیه یادآوری کرده است: روسیه از کشورهای موسس بانک اروپایی نوسازی و توسعه و از سهامداران عمده آن است.
در بیانیه هشدار داده شده است: اجرای این سیاست منجر به اخلال در همکاریهای سودمند میان روسیه و این بانک می شود و بر وضع مالی این بانک که بیش از 30 درصد درآمد خود را از اجرای طرح ها در روسیه به دست می اورد تاثیر منفی خواهد گذاشت.
وزارت خارجه روسیه خاطرنشان کرده است: در شرایطی شورای اروپا تصمیم به توقف مشارکت بانک اروپایی نوسازی و توسعه در طرح های روسیه گرفته است که این موسسه اعتباری به فعالیت خود در طرح های دارای خطر در مناطق بی ثبات ادامه می دهد.
در پایان بیانیه ابراز امیدواری شده است شورای هیات مدیره بانک اروپایی نوسازی و توسعه در این شرایط سنجیده و منطقی رفتار کند.
آمریکا و اتحادیه اروپا در روزهای اخیر در رابطه با مساله اوکراین ف تحریم هایی را علیه روسیه به عنوان کشور حامی شبه نظامیان در شرق اوکراین اعمال کردند.
اروپام/2242**518** 1655**
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





27/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن