تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798520236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا مذاکرات تمدید شد؟/وقتی ایران و آمریکا می‌خواهند مذاکرات ادامه پیدا کند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
چرا مذاکرات تمدید شد؟/وقتی ایران و آمریکا می‌خواهند مذاکرات ادامه پیدا کند

چرا مذاکرات تمدید شد؟/وقتی ایران و آمریکا می‌خواهند مذاکرات ادامه پیدا کند
همه خود را برای تمدید مذاکرات آماده می‌کنند؛ مذاکرات معاونین ایران و 1+5 تا ساعاتی پس از نیمه شب گذشته ادامه داشت و در حالی ادامه آن به صبح امروز جمعه موکول شد که همه ‌در انتظار شنیدن خبر پایان مذاکرات هستند.
به گزارش نامه نیوز، در حالی که سه روز تا پایان زمان تعیین شده بر اساس توافق ژنو برای دستیابی به توافق نهایی میان ‌ایران و 1+5 زمان باقی مانده است، اما یکی از اعضای هیئت ایرانی مذاکرات شب و روز گذشته و همچنین ادامه آن در روز جمعه را با هدف بحث و بررسی زمان و چگونگی تمدید مذاکرات و نحوه اجرای توافق ژنو در زمان تمدید شده عنوان کرد.

تمدید و یا عدم تمدید برنامه اقدام مشترک پس از 20 ژولای از یک سو و زمان و نحوه تمدید مذاکرات هسته‌ای عمده سوالات و نکات ابهام موضوع عدم توافق تا زمان 20 ژولای است که بر اساس خبری که در روزهای گذشته منتشر شده بود با توقف مذاکرات در روز جمعه باید در کنفرانس خبری امروز ظریف و اشتون عنوان شود.

از روز چهارشنبه گذشته اما زمزمه‌های تمدید زمان اقدام مشترک و پایان مذاکرات در این دور از مذاکرات قوت گرفته بود اما همه چیز به روز پنجشنبه و دیدار دوجانبه ظریف و اشتون موکول شد.

در حالی که «جان کری» وزیر خارجه آمریکا پس از برگزاری چهارنشست دوجانبه با ظریف برای ارائه گزارش و مشورت با رئیس جمهوری آمریکا و کنگره راهی واشنگتن شده و «کاترین اشتون» نیز برای معرفی مسدول جدید سیاست خارجی اروپا عازم بروکسل بود، یکی از اعضای تیم مذاکره کننده‌ی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار نامه نیوز در وین عنوان کرد که پیشنهادات ارائه شده از سوی وزیر خارجه ایران در مذاکرات دوجانبه با وزیر خارجه آمریکا که از آن با نام «پیشنهادات خارق العاده» یاد می شود به پایتخت‌های کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین و آلمان فرستاده شده است و طبیعتا بررسی این پیشنهادات و بازگشت آن به وین و ادامه مذاکرات بر سر نحوه اجرای آن پروسه‌ای زمان بر است که مستزلم تمدید مذاکرات به مدت دو هفته دیگر است.

جان کری پیش از ترک وین در کنفرانس خبری حاضر شد و از پیشرفت در مذاکرات گفت و تاکید کرد که دو طرف مذاکره در تلاش باتوجه به محدودیت هایی که دارند به دنبال رسیدن به توافق جامع هستند. ولی بعد از مشورت با کشورهای 1+5 ، مشخص شد که هنوز باید به مذاکرات ادامه داد.

نشست روز پنجشنبه ظریف و اشتون نیز برگزار شد تا آخرین تصمیمات درباره ادامه و یا تمدید مذاکرات میان مسئولان هیئت های مذاکره کننده ایرانی و 1+5 اتخاذ شود؛ ظریف پس از پایان دیدارش با اشتون، گفت: آنچه که می شد بدون این توافق های سیاسی و بدون دستیابی به فهم مشترک تدوین کرد، انجام شده و حالا نیاز به آن فهم مشترک است و شاید به همین دلیل است که نیاز به تمدید مذاکرات باشد.

ظریف شب گذشته نیز در گفت‌وگو با شبکه خبری سی.ان.ان درباره احتمال تمدید مذاکرات گفت که در این باره برخی مسائل فنی وجود دارند که باید حل شوند که همکاران در حال بحث درباره آن هستند؛ وی افزود: در این باره نیاز به تصمیمات سیاسی هم هست که آن هم در فرایند رایزنی قرار دارد.

حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران نیز شب گذشته تلویحا به تمدید مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و یادآور شد اگر امروز برای ما روشن شود که طرف مقابل ما در برابر حقوق و نظرات ملت ایران در چارچوب مقررات بین‌المللی احترام قائل است، به مذاکرات ادامه می‌دهیم و اگر ضروری و لازم باشد، زمان مذاکره را تمدید می‌کنیم.








1393/4/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن