تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819828165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملی پوش پیشین والیبال: دیدار روسیه و ایران پایاپای بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob ملی پوش پیشین والیبال: دیدار روسیه و ایران پایاپای بود آبادان- ایرنا- ملی پوش پیشین والیبال ایران در خصوص شکست تیم ملی مقابل روسیه گفت: ایران در این دیدار پایاپای حریف قدرتمند خود پیش رفت.


ˈ بابک رحیمی ˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم روسیه با همه ستارگان خود مقابل تیم ملی ایران به میدان آمد اما با این شرایط نیز به پیروزی راحتی دست نیافت.
وی اظهار کرد: ایران در گیم نخست برتری خاصی بر تیم قدرتمند روسیه داشت و این تیم را از پیش رو برداشت اما در گیم های دوم و سوم مانند گیم نخست ظاهر نشد.
ملی پوش پیشین والیبال ایران با اشاره به انگیزه بالای بازیکنان ایران در گیم چهارم افزود: ایران توانست در این گیم قهرمان دوره قبل کاپ آسیا را شکست دهد ولی با اشتباهات پیاپی بازیکنان گیم پنجم را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد.
وی گفت: در صورت حفظ تمرکز بازیکنان در گیم پنجم قطعا شرایط بهتری بر بازی حاکم می شد و ایران حتی شانس پیروزی در این دیدار را نیز داشت.
رحیمی در خصوص دیدار تیم ملی مقابل برزیل افزود: برزیل مانند روسیه بازیکنان بزرگ جهان را در اختیار دارد اما این تیم در مرحله گروهی هفت امتیاز به ما داد.
وی تصریح کرد: ایران برای راه یابی به مرحله بعدی باید سه امتیاز از برزیل بگیرد هر چند برای رسیدن به این مهم کار سختی در پیش دارد.
تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه شب در مرحله دوم رقابت های لیگ جهانی در ایتالیا مقابل روسیه با نتیجه سه بر دو شکست خورد و فرداجمعه در دومین دیدار خود به مصاف برزیل خواهد رفت.
7104/7279/538
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





26/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن