تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804762755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باشگاه فوتبال شموشک نوشهر به مالک جدید واگذار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob باشگاه فوتبال شموشک نوشهر به مالک جدید واگذار شد ساری – ایرنا – مشکل سرمایه گذار باشگاه فوتبال شموشک نوشهر برای فعالیت مجدد این تیم ریشه دار و قدیمی پس از برگزاری جلسات متعدد برطرف شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، جلسه رسیدگی به مشکلات این باشگاه با حضور مسوولین استانی و شهرستانی برگزار شد که نتیجه این جلسات فراوان، امضاء توافق نامه برای شروع فعالیت این تیم بود .
تلاش برای حل مشکلات راه اندازی دوباره باشگاه شموشک مازندران به بار نشست و در نتیجه تصمیم بر مالکیت ˈ وحید پورکلهرˈ در باشگاه شموشک مازندران گرفته شد.
طبق توافقی که بین سرمایه گذار باشگاه و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان حاصل شد، مالکیت دائم باشگاه شموشک مازندران به پورکلهر واگذار شد.
همچنین طبق این توافقنامه کسی حق ندارد تیمی با پیشوند ˈشموشکˈ در فوتبال مازندران راه اندازی کند.
از سوی دیگر سرمایه گذار جدید باشگاه شموشک مازندران هیچ تعهدی نسبت به بدهی های قبلی شموشک نوشهر نخواهد داشت.
تیم شموشک کار خود را از مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور در فصل آینده این رقابت ها آغاز خواهد کرد.
مهندس درویش انگار هیچگاه نخواست میان خود و باشگاه شموشک جدایی بیاندازد چرا که اندک زمانی پس از فوت این عاشق ورزش ، باشگاه و تیم فوتبال شمکوشک که آخرین نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال مازندران بود با سرعت به سمت سقوط رفت و در مدت زمانی بسیار اندک دیگر نه از تاک نشان ماند و نه از تاک نشان .
شموشک نوشهر که پس از فوت مرحوم درویش فقیرترین تیم فوتبال در لیگ هایی بود که در آن بازی می کرد پس از تجربه کردن روزهای سخت در شرایطی به سر برد که محدودیت های مالی بیشترین ضربه را به این تیم وارد کرد.
اعتراض ها و اعتصاب های گاه و بیگاه بازیکنان شموشک هم نتوانست گره ای از مشکلات فراوان این نماینده فوتبال مازندران باز کند و فریادهای فراوان بازیکنان و مسئولان این تیم، فقط منجر به کمک های مقطعی تربیت بدنی و مسئولان شهری این شهر بندری مازندران شد.
بی علاقگی وارثان مرحوم درویش به ادامه تیم داری، سردرگمی حرف اول و ثابت شموشک در چند سال اخیر است که تداوم آن شاید باعث زوال و خاموشی همیشگی این باشگاه قدیمی و سازنده فوتبال مازندران شود؛ باشگاهی که در حال حاضر پرافتخارترین تیم فوتبال مازندران در عرصه حضور در لیگ برتر فوتبال ایران است.
نقش باشگاه شموشک در اوج و ترقی فوتبال غرب مازندران انکار نشدنی است و بازیکنان این باشگاه در حال حاضر از پایه های اساسی تیم های باشگاهی و تیم ملی ایران هستند .
ˈرحمان احمدیˈ ،ˈ محسن بنگرˈ ، ˈمیثم بائوˈ ،ˈ محمدرضا خلعتبریˈ ، ˈسهراب انتظاریˈ ، ˈمحسن یوسفیˈ ،ˈ ابوذر رحیمیˈ و ˈسید میثم حسینیˈ ، برخی از شاخص ترین بازیکنان پرورش یافته باشگاه شموشک هستند .
پس از فوت درویش و همانگونه که انتظار می رفت رغبتی در خانواده این مرحوم برای ادامه تیمداری و حضور در ورزش وجود نداشت و باشگاه سازنده شموشک آرام آرام به ورطه نابودی و فراموشی رفت و به نظر می رسد دیگر نباید حضور این تیم و این باشگاه سازنده را انتظار کشید .
فوتبال نوشهر این روزها حال و روز خوشی ندارد و به جز شموشک که انحلال و فروپاشی آن دیگر قطعی به نظر می رسد ، دیگر تیم این شهر هم دارای مشکلاتی هستند که آینده خوبی برای آن تصور نمی شود .
فروش تیم فوتبال نوژن شهرداری نوشهر به اهواز در حالی صورت گرفت که تیم شموشک این شهر نیز با نیمه تمام گذاشتن بازی های خود در فصل گذشته لیگ دسته سه کشور در خطر انحلال قرار گرفت تا بالاخره فوتبال نوشهر پس از سال ها تیمی در لیگ های کشوری نداشته باشد و به حضور تیم های بانوان خود در لیگ دسته دوم و لیگ فوتسال کشور اکتفا کند.
توافق برای واگذاری امتیاز تیم فوتبال شموشک به فردی جدید و خارج از خانواده مهندس درویش، می تواند موجب ایجاد امیدواری در میان فوتبال دوستان مازندرانی شود .
شموشک نوشهر می تواند بار دیگر به روزهای اوج خود در سال های نه چندان دور بازگردد و باز هم به همان کارخانه بازیکن سازی فوتبال ایران تبدیل شود؟ک/4
7331/608
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





26/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن