تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798657133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلال دوباره خبرساز شد/کولاک آبی ها در نقل و انتقالات/ جدایی پی در پی ستاره های پرسپولیس


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


اتفاقات هفت روز ورزش؛
استقلال دوباره خبرساز شد/کولاک آبی ها در نقل و انتقالات/ جدایی پی در پی ستاره های پرسپولیس
وعده کفاشیان برای تمدید قرارداد کی‌روش، قرعه‌کشی لیگ چهاردهم و ... مهمترین اتفاقات این هفت روز ورزش را معطوف به خود کردند.



به این مطلب امتیاز دهید

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، پس از گذشت چند هفته که تقریبا همه رویدادها و اتفاقات ورزشی کشور تحت تاثیر جام جهانی و حواشی آن قرار گرفته بود، در این هفت روز ورزش شرایط تقریبا به حالت عادی بازگشت و مثل همیشه خیلی از رویدادها و اتفاقات آن طور که باید در تیررس رسانه ها و ورزشی‌ها قرار گرفت. در این میان اما بازهم کی‌روش سوژه اول بود. مربی پرتغالی که ادعاهای متفاوتی در مورد آن مطرح شده اما اگر حرف کفاشیان، درست باشد امروز پنجشنبه تکلیفش برای ماندن در ایران نهایی می شود.
    در هیاهوی خیلی از اتفاقات، نقل و انتقالات لیگ چهاردهم مانند همیشه با جذابیت‌های خاص خودش پیگیری شد. البته همه منتظر بودند که در این هفته از تصمیم نهایی بازیکنانی مانند آندرانیک تیموریان باخبر شوند اما حداقل تا به امروز این اتفاق نیفتاده است.

  مهمترین رویدادها و اتفاقات این هفت روز ورزش به این شرح است:
    استقلال دوباره خبرساز شد
صحبت‌های ضد و نقیض در مورد میزان بدهی باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد. در این راستا پیش از این رئیس هیات مدیره باشگاه 90 میلیارد تومان را به عنوان میزان بدهی اعلام کرده بود. مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ اما در اظهارنظری متفاوت اعلام کرد که طی جلسات برگزار شده با مسئولان سازمان امور مالیاتی مشخص شد استقلال کمتر از 3 میلیارد بدهی دارد. اما طی این هفته رو به پایان رقم جدید دیگری در مورد میزان بدهی آبی‌پوشان اعلام شد و اینبار از زبان مدیرعامل آنها؛ بهرام افشارزاده جمعه گذشته در این رابطه گفت که باشگاه استقلال 75 میلیارد تومان بدهی دارد. واقعا بالاخره بدهی استقلال چقدر است؟!
  ادعای کفاشیان و همتای آفریقای در مورد کی‌روش
"دنی جوردن"، رئیس فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی که بعد از گذشت دو ماه از قطع همکاری با "گوردون ایگسوند" هنوز برای تیم ملی کشورش سرمربی انتخاب نکرده، یکشنبه گذشته از نهایی شدن قرارداد این فدراسیون با سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران یعنی کارلوس کی روش خبر داد. علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال اما در همان روز گفت که کارلوس کی‌روش با ارسال ایمیلی موافقت ضمنی‌اش برای تمدید قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران را اعلام کرده است. کفاشیان یک روز بعد یعنی دوشنبه گذشته هم با تاکید بر اینکه در مورد دستمزد کی‌روش به توافق رسیده‌ایم، گفت که به احتمال زیاد روز پنجشنبه قرارداد نهایی با این مربی را منعقد خواهیم کرد. وی همچنین اعلام کرد  حضور یک مربی ایرانی و کاهش دستیاران خارجی از شروط ما در قرارداد جدید است. در هر صورت تا زمانیکه وضعیت کی‌روش نهایی نشده نمی توان اطمینان داشت که صحبت‌های رئیس فدراسیون آفریقا درست بوده یا کفاشیان ایران     قرعه کشی لیگ برتر
مراسم قرعه کشی چهاردهمین دوره لیگ برتر دوشنبه شب گذشته برگزار شد. براساس این قرعه کشی چهاردهمین دوره این مسابقات از روز نهم مردادماه آغاز خواهد شد. ضمن اینکه دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس قرار است در هفته پانزدهم نیم فصل اول برگزار شود. زمان دقیق مسابقات لیگ برتر قرار است پس از مشخص شدن سرمربی تیم ملی اعلام شود.
  رونمایی از توپ لیگ چهاردهم
دوشنبه شب گذشته و در جریان برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ چهاردهم از توپ جديد مسابقات که يوزپلنگ ايرانی را روی خود حک کرده است، رونمايی شد.
  محرومیت 4 ساله مربی وزنه‌برداری
شورای مرکزی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) سه شنبه رای خود را در مورد پرونده دوپینگ وزنه‌برداران دوپینگی اعلام کرد. بر این اساس و طبق ماده 2-3-10 آیین‌نامه آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ حسین توکلی سرمربی تیم وزنه‌رداری نوجوانان به دلیل توجه کافی نداشتن به وظایف محوله خود به توبیخ کتبی و درج در پرونده فدراسیون وزنه‌برداری محکوم شد و فریدون غزالیان مربی شاغل در باشگاه هیات وزنه‌برداری شهرستان قائمشهر هم به علت تجویز دارو و مواد نیروزای ممنوعه به ورزشکاران نوجوان به مدت چهار سال از تمامی فعالیت‎های مربوط به مربیگری و احراز سمت و عضویت ورزشی در سازمان‎های ورزشی رسمی محروم شد.



مدالی که از دست رفت
روح الله رستمی که در رقابت‌های وزنه برداری جانبازان و معلولان قهرمانی جهان (دبی) به عنوان نایب قهرمانی دست یافت به دلیل استفاده از مواد ممنوعه مدت دو سال محروم شد. بنا بر اعلام روز چهارشنبه کمیته بین‌المللی المپیک مدال نقره این وزنه‌بردار المپیکی از وی پس گرفته می‌شود ضمن اینکه رستمی 1500 یورو هم جریمه شده است.
  آندو و استقلال همچنان بلاتکلیف
آندرانیک تیموریان و اینکه این بازیکن همچون دو سال گذشته استقلال را در لیگ برتر همراهی می‌کند یا به تیم دیگری می‌پیوندد، یکی از سوژه‌های این هفت روز ورزش بود. در همین زمینه چهارشنبه جلسه‌ای میان این بازیکن و افشارزاده، مدیرعامل استقلال برگزار شد. در پایان این جلسه طرفین نتیجه مذاکرات انجام شده را مثبت ارزیابی کردند. ظاهرا در این نشست توافقات لازم در مورد مسائل مالی حاصل شد اما قرار شد طی نشستی که امروز پنجشنبه برگزار می‌شود مذاکرات نهایی شده و قرارداد تیموریان تمدید شود. در این صورت این بازیکن سومین سال حضور متوالی در استقلال را تجربه خواهد کرد.
 

نقل و انتقالات
مسئولان باشگاه استقلال بعد از مذاکراتی که با خسرو حیدری داشتند سرانجام برای تمدید قرارداد با این بازیکن به توافق رسیدند و قرار داد این بازیکن را برای دو سال دیگر تمدید کردند. این در حالی است که پیش از این قرارداد 2 ملی پوش دیگر امیر حسین صادقی و هاشم بیگ زاده تمدید شده بود. مهرداد اولادی، مهاجم فصل پیش استقلال در ازای قراداد یک ساله به ملوان بندرانزلی پیوست. محسن یوسفی هافبک ملوان قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد. همچنین بختیار رحمانی کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان یکسال دیگر با این باشگاه تمدید کرد احمد آل نعمه، مدافع ملی‌پوش تیم فصل گذشته نفت تهران با عقد قراردادی یک ساله به عضویت تیم تراکتورسازی در آمد. شیث رضایی، بازیکن فصل گذشته مس به راه آهن پیوست.
  محمدرضا خلعتبری از پرسپولیس به سپاهان پیوست .امروز سید جلال حسینی دیگر ملی پوش سرخ ها با قراردادی یک ساله به الاهلی قطر پیوست . گفته می شود مهرداد پولادی دیگر ملی پوش پرسپولیس هم در آستانه جدایی قرار گرفت.  




۲۶/۰۴/۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن