تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802818889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوريان: در تورنمنت شهدا شرکت نمي‌کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: منصوريان: در تورنمنت شهدا شرکت نمي‌کنيم
سرمربي تيم فوتبال نفت تهران گفت: در تورنمنت شهدا شرکت نمي‌کنيم چرا که آماده‌سازي تيم ما با شرکت در اين مسابقات با مشکل مواجه مي‌شود.

عليرضا منصوريان در خصوص حضور تيم فوتبال نفت تهران در تورنمنت شهدا، گفت: طي صحبت‌هايي که با آقايان قنبرزاده و ميرشيباني مديرعامل و مدير فني باشگاه نفت تهران داشتم از مديريت باشگاه درخواست کردم که در اين تورنمنت شرکت نکنيم چرا که ما از کل برنامه‌هاي بدنسازي‌مان که از قبل طراحي کرده بوديم براي بازيکنان رونمايي کرديم و نمي‌توانيم آن را تغيير دهيم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد:‌طبق برنامه 26 تيرماه (فردا) با صباي قم بازي مي‌کنيم و اول مرداد هم به ديدار ملوان مي‌رويم و سپس بعد از آن بازي 2 روز به بازيکنان استراحت خواهيم داد و اگر بخواهيم در اين تورنمنت شرکت کنيم کل برنامه‌هايمان دچار تغيير مي‌شود که در اين صورت وضعيت بدني بازيکنان‌مان به مشکل مي‌خورد. سياست کاري ما پنهان نگاه داشتن تيم تا شروع ليگ است و صلاح نيست که در اين تورنمنت شرکت کنيم و از ديد ما حضور نفت در اين مسابقات منتفي است.

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران در پاسخ به اين سوال که اگر حضور در تورنمنت شهدا اجباري شود تکليف چيست، تصريح کرد: زير بار چنين حرفي نمي‌رويم و در اين تورنمنت شرکت نمي‌کنيم چرا که بايد منافع تيم را در نظر بگيريم و ما مديران باشگاه منافع مشترکي به نام تيم فوتبال نفت تهران داريم و حفظ منافع ما از هر چيزي واجب‌تر است.اصول حرفه‌اي هم ايجاب مي‌‌کرد که از دو ماه قبل براي حضور در اين بازي‌ها برنامه‌ريزي مي‌شد تا براي شرکت در اين تورنمنت برنامه جدا داشته باشيم.

وي خاطرنشان کرد: اين تورنمنت مي توانست خيلي مفيد باشد اما به شرطي که از دو ماه قبل براي آن برنامه‌ريزي مي‌شد و به همين دليل ما نمي‌توانيم در اين مسابقات شرکت کنيم و تمرينات‌مان را بشکنيم.ساير اعضاي کادر فني هم مخالف حضور در اين تورنمنت هستند.

منصوريان در مورد اردوي تيم فوتبال نفت تهران در کردان کرج هم گفت: از اين اردو بسيار راضي هستم چرا که عمده دليل ما براي برگزاري اردو در اختيار داشتن کل بازيکنان بود که مهيا شده و از طرف ديگر امکانات اردويي ما بسيار خوب است و زمين تمرين و سالن بدنسازي مجهزي در اختيار داريم که همه چيز در نزديکي خود ماست و زمان اضافه براي رسيدن به مقصد هدر نمي‌دهيم. خوشبختانه در اين اردو به خوبي در بحث‌هاي تاکتيکي کار مي‌کنيم و بايد تعامل خوبي ميان بازيکنان جديد، قديم و کادر فني به وجود بيايد.بايد از مديريت باشگاه براي برپايي اين اردو تشکر کنم چرا که کيفيت اردوي کردان براي ما مثل اردوي ترکيه است.

وي در خصوص قرعه کشي ليگ برتر و ديدار نفت تهران مقابل پرسپوليس در هفته اول اين مسابقات ادامه داد: مهم‌ترين موضوع براي اين موضوع اين است که بدانيم چه ساعتي از روز اين بازي برگزار مي‌شود چرا که الان هواي تهران در گرم‌ترين روزهاي سال قرار دارد. بازي با پرسپوليس براي ما مثل ساير مسابقات است و نگاه يکنواختي به همه مسابقات‌مان داريم. هم ما و هم پرسپوليس شاهد تغييراتي در تيم‌هايمان بوده‌ايم اما همه تمرکز ما به روي همه بازي‌هاي ليگ است چرا که امسال مي‌خواهيم نماينده شايسته‌اي براي ايران در آسيا هم باشيم.

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران درباره مراسم قرعه‌کشي ليگ برتر هم گفت: امسال از نحوه قرعه‌کشي راضي بودم چرا که چيزي از قبل مشخص نبود و شما خواهيد ديد که دربي هفته آخر چه تأثيري در تعيين قهرماني چه براي استقلال و پرسپوليس و چه براي ساير تيم‌ها دارد و اين موضوع به زيباتر شدن ليگ کمک خواهد کرد. من اعتقاد دارم که سازمان ليگ هر سال 20 تا 25 درصد در کارهايش سير صعودي دارد و البته نبايد از نقش رسانه‌ها هم چشم‌پوشي کرد چرا که با اطلاع‌رساني به موقع کارها را به مخاطبان ارائه مي‌کنند.

منصوريان با بيان اينکه امروز جلسه فني درباره مسائل تاکتيکي در اردوي کردان برگزار شده، افزود: در اين جلسه به بچه‌هاي تيم آخرين مسائل تاکتيکي را گفتم. البته بايد به اين موضوع هم اشاره کنم که خواهرزاده يکساله عليرضا بيرانوند دروازه‌بان تيم ما درگذشت و بازيکنان همگي به او تسليت گفتند و اين بازيکن هم در سفري يک روزه به لرستان در اين مراسم خاکسپاري خواهرزاده‌اش شرکت کرد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/04/25 17:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن