تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819136371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدال برنز روزبهاني، فروتن و سپهوند قطعي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مدال برنز روزبهاني، فروتن و سپهوند قطعي شد
سومين روز از تورنمنت بين المللي چين در حالي امروز پيگيري شد که نمايندگان اوزان 60، 81 و 91+ کيلوگرم تيم ملي ايران با شکست حريفان خود مدال برنز آنها قطعي شد.

تورنمنت بين‌المللي چين با حضور 120 بوکسور از 16 کشور دنيا در حالي از روز دوشنبه آغاز شده که تيم ملي بوکس ايران نيز با ترکيب 9 بوکسور در اين مسابقات شرکت کرده‌ است.

به نقل از فارس، اين رقابت‌ها در غالب 17 تيم تا 28 تيرماه ادامه خواهد داشت و چيني‌ها با دو تيم در اين مسابقات شرکت کرده‌اند.

سومين روز از اين رقابت‌ها در حالي امروز چهارشنبه پيگيري شد که فروتن گل آرا نماينده وزن 60 کيلوگرم با شکست نماينده تايلند مدال برنز خود را قطعي کرد و روز جمعه براي کسب مدال نقره بايد به مصاف نماينده تيم ملي چين برود.

احسان روزبهاني بوکسور وزن 81 کيلوگرم نيز با شکست نماينده روسيه مدال برنز خود را قطعي کرد و روز جمعه براي کسب مدال برنز بايد بوکسور تيم ملي کره جنوبي را شکست دهد،‌ اما مجيد سپهوند نماينده وزن 91+ کيلوگرم نيز با شکست نماينده اوکراين مدال برنز خود را قطعي کرد و روز جمعه بايد براي رسيدن به مدال نقره نماينده چين را شکت دهد.

دومين روز از اين مسابقات نيز در حالي برگزار شد که امين قاسمي‌پور نماينده وزن 69 کيلوگرم با شکست نماينده انگليس به مرحله بعدي صعود کرد و فردا (پنج‌شنبه) بايد با نماينده اوکراين مبارزه کند.

در وزن 75 کيلوگرم نيز سجاد محرابي با شکست نماينده چين تايپه فردا(پنج‌شنبه)بايد به مصاف نماينده چين برود، اما در وزن 64 کيلوگرم دانا اسماعيل‌زاده در نخستين ديدار خود مقابل نماينده اوکراين شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

مظاهري نيز در نخستين روز از اين مسابقات نماينده هندوستان را شکست داد و فردا (پنج‌شنبه) بايد در وزن 91 کيلوگرم به مصاف بوکسور تيم ملي روسيه برود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/04/25 17:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن