تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819418140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

 بهرامیان برای کسب مدال برنز تلاش می‌کند / حسن‌زاده حذف شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > رزمی جودو جایزه بزرگ مغولستان؛
 بهرامیان برای کسب مدال برنز تلاش می‌کند / حسن‌زاده حذف شد
 در آغاز رقابتهای جودو جایزه بزرگ مغولستان نماینده سبک وزن تیم ملی کشورمان با سه پیروزی و یک شکست برابر جودوکار کشور میزبان راهی گروه بازنده ها شد تا برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده ژاپن برود.



به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای جودو جایزه بزرگ مغولستان صبح امروز جمعه با حضور 282 جودوکار از 27 کشور در اولانباتور آغاز شد که دو نماینده سبک وزن ایران به دیدار رقبای خود رفتند. در وزن 60- کیلوگرم که 24 جودوکار حضور دارند احسان بهرامیان با کسب سه پیروزی متوالی راهی مرحله نیمه نهایی شد.
 
بهرامیان کار خود را با پیروزی بر نماینده ترکیه آغاز کرد. وی در این مبارزه  "احمت شاهین" را در آخرین ثانیه دقیقه دوم ضربه فنی کرد و راهی دور دوم شد.  وی دور دوم "نیکولاس کاسور" نفر 25 رنکنیگ جهانی و دارنده طلای جوانان جهان را  در ثانیه 66 ضربه فنی کرد و به مرحله یک چهارم راه يافت. نماینده سبک وزن کشورمان در این مرحله مقابل" گانبولد خرلان" با رنکینگ 10 جهان  از مغولستان قرار گرفت و در پایان 5 دقیقه مبارزه با امتیاز صاحب پیروزی شد و به مرحله نیمه نهایی راه يافت.
 
بهرامیان در این مرحله به مصاف "گانبات بولدباتار" نفر پنجم رنکینگ جهانی از کشور میزبان رفت و با قبول شکست به گروه بازنده ها رفت تا برای کسب مدال برنز تلاش کند. این مغولی 26 ساله در کارنامه خود 22 مدال رنگارنگ از 32 تورنمنت مختلف از جمله طلای گراند اسلم پاریس در سال 2014 و طلای دوره قبل همین مسابقات را دارد. وی برای کسب مدال برنز باید "ریو کاواباتا" از ژاپن را شکست دهد. 
 
اما وحید حسن زاده نماینده وزن 66- کیلوگرم کشورمان با یک پیروزی و یک شکست از دور مسابقات کنار رفت. وی ابتدا "سندل سینان" از ترکیه را در حالی که با یک امتیاز وازاری  یوکو پیش بود در فاصله چهار ثانیه به پایان وقت قانونی ضربه فنی کرد و به دور دوم راه يافت. حسن زاده در پیکار دوم به مصاف "داودن آلتنسوخ" از کشور میزبان در پایان 5 دقیقه مبارزه بازنده شد و از دور مسابقات کنار رفت.



۱۳۹۳/۴/۱۳ - ۱۱:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن