تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819136295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماز عید فطر در مصلای بقیه الله الاعظم کاشان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در کاشان:
نماز عید فطر در مصلای بقیه الله الاعظم کاشان برگزار می شود خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: نماز عید فطر شهرستان کاشان امسال در مصلای بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار می شود.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام اکبر فلاح مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در کاشان پیش از ظهر امروز در نشست مسؤولان اجرایی شهرستان کاشان در دفتر امام جمعه کاشان، گفت: بنا به پیشنهاد و درخواست آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان نماز عید فطر شهرستان کاشان از آرمستان دارالسلام به مصلای بقیه الله الاعظم این شهرستان منتقل می شود. 
  وی با اشاره به این که شهرستان کاشان که تا پیش از این به دلیل نداشتن مصلای نمازجمعه، بالاجبار نمازعید فطر در آرامستان دارالسلام این شهرستان برگزار می شد یاد آورشد: با آماده شدن فاز نخست مصلی بقیه الله الاعظم کاشان و انتقال نماز جمعه به مصلی، نماز عید فطرنیز از سال جاری به این مکان انتقال داده شده است.  
 حجت الاسلام فلاح یادآورشد: برای انتقال نماز عید فطر به مصلای کاشان با مسؤولان دستگاه‌های مرتبط و خدمات رسان و اجرایی شهرستان نیز مشورت و مدیران دستگاه های اجرایی نیز آمادگی دستگاه‌های خود را برای اجرای فرامین نماینده ولی فقیه در کاشان اعلام کردند.
 مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه درکاشان، کاهش بار ترافیک در مرکز شهرستان و خیابان های منتهی به آرامستان های شهرستان کاشان از جمله آرامستان دارالسلام کاشان، دسترسی آسان وسایل نقلیه شخصی به مصلای کاشان و سرویس دهی مناسب از سوی سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه برای انتقال نمازگزاران را تنها بخشی از دستاوردهای انتقال نماز عید به مصلی بقیه الله الاعظم کاشان اعلام کرد.
 حجت الاسلام فلاح یاد آورشد: بعد از انتقال نماز جمعه از مسجد حبیب ابن موسی(ع) در مرکز شهرستان به مصلای بقیه الله الاعظم در حاشیه شهرستان کاشان و استقبال غیر قابل توصیف مردم شهرستان کاشان از نمازهای جمعه در مصلی باعث شد تا نماز عید فطر نیز به این محل انتقال داده شود.
 مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه درکاشان در ادامه از مصلای بقیه الله الاعظم کاشان به عنوان اردوگاه یاران مهدی (عج) نام برد و افزود: مصلای کاشان یکی از برکات نماز جمعه است که این پروژه عظیم در شهرستان کاشان به نام اردوگاه یاران مهدی(عج) از سوی آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در این شهرستان بنا نهاده شده است.
 لازم به ذکر است،  مصلای بزرگ کاشان در زمینی به وسعت 50 هکتار در شمال غرب این شهرستان بعد از عوارضی بزرگراه کاشان – قم و ابتدای ورودی بلوار امام رضا(ع) کاشان احداث شده است، این مجموعه بزرگ فرهنگی افزون بر مصلی، امکاناتی نظیر حوزه علمیه، کتابخانه، امکانات رفاهی تفریحی برای خانواده‌های نمازگزار، اورژانس، مجتمع مسکونی برای اساتید حوزه های علمیه خواهران و برداران و شهرک مذهبی برای آن در نظر گرفته شده است./1307/پ202/ب4



۱۳۹۳/۴/۲۵






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن