تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819057205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح گمرک هوايي (کارگو) تا عيد فطر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ تير ۱۳۹۳ (۹:۵۹ق.ظ)
استاندار آذربايجان شرقي خبر داد: افتتاح گمرک هوايي (کارگو) تا عيد فطر جبارزاده از ايجاد و راه اندازي گمرک هوايي (کارگو) به عنوان يکي از منابع جديد درآمدزايي در استان خبر داد و گفت: تمامي کارهاي اداري و رسمي اين کار انجام شده و تلاش خواهم کرد تا روز عيد فطر اين گمرک راه‌اندازي شود.
به گزارش خبرگزاي موج، اسماعيل جبارزاده در ديدار با مديران و کارگزاران امور مالياتي استان به مناسبت هفته ماليات، از ايجاد و راه اندازي گمرک هوايي (کارگو) به عنوان يکي از منابع جديد درآمدزايي در استان خبر داد و گفت: تمامي کارهاي اداري و رسمي اين کار انجام شده و تلاش خواهم کرد تا روز عيد فطر اين گمرک راه‌اندازي شود.
رييس سازمان امور اقتصادي و دارايي آذربايجان شرقي هم در اين ديدار با بيان اين که درآمد مصوب استان براي سال جاري، 13 هزار و 580 ميليارد ريال است، افزود: 88 درصد اين مبلغ از درآمدهاي مالياتي تامين مي‌شود.
رضا حسيني افزود: در سال گذشته 24 هزار و 150 ميليارد ريال از محل اعتبارات ملي و استاني و درآمدهاي اختصاصي دستگاه‌ها و شرکت‌هاي دولتي به خزانه استان وصول شد که بيشتر از درآمد مصوب بود.
وي همچنين از جذب 58 ميليون دلار سرمايه‌گذاري در سال جاري خبر داد و گفت: استان آذربايجان شرقي در سال‌هاي گذشته جزو استان‌هاي برتر در زمينه جذب سرمايه‌گذاري خارجي بوده است.
مديرکل امور مالياتي استان نيز در اين ديدار از وصول 965 ميليارد تومان درآمدهاي مالياتي استان در سال 92 خبر داد و گفت: از اين مبلغ 550 ميليارد تومان ماليات‌هاي مستقيم و مابقي ماليات بر ارزش افزوده بوده است.
رسول رسولي اظهار کرد: 134 ميليارد تومان نيز در قالب عوارض در سال 92 بين 59 شهرداري و بيش از يک‌هزار دهداري استان توزيع شده است.
وي همچنين ميزان ماليات وصولي استان در سه ماهه اول سال جاري را 190 ميليارد تومان اعلام کرد و افزود: 145 ميليارد تومان از محل ماليات مستقيم اخذ شده است.
رسولي از واگذاري بخشي از امور مالياتي استان از جمله ماليات خودرو به دفاتر پيشخوان خدمات دولت خبر داد و گفت: پرداخت ماليات ارث و ماليات نقل و انتقال نيز به زودي به پيشخوان‌ها واگذار مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن