تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819083422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرضه نسخه خانگی «چ» همزمان با عید فطر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



عرضه نسخه خانگی «چ» همزمان با عید فطر
مدیر پروژه سینمایی «چ» ضمن اعلام خبر عرضصه نسخه نمایش خانگی این فیلم همزمان با عید سعید فطر از اکران غیرسینمایی در داخل کشور و اکران سینمایی خارج از کشور خبر داد.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس گیشه جام نیوز به نقل از فارس،پژمان لشکری‌پور مدیر پروژه سینمایی «چ» با بیان آخرین اخبار در مورد آخرین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا گفت: نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «چ» انشاالله در مرداد ماه همزمان با ایام عید سعید فطر تا سالگرد واقعه پاوه یعنی مابین 7 الی 26 مرداد ماه 1393 توسط مؤسسه سینما 24 تکثیر و توسط شرکت پخش هنر اول به مدیریت آقای مجید محسنی روانه بازار خواهد شد.

وی افزود:قرارداد این امر منعقد شده و مقدمات کار فراهم شده است. همانطور که پیشتر نیز اشاره کرده بودم این نسخه ویژگی‌های منحصر بفردی خواهد داشت به طور مثال در بحث کیفیت فیلم، تمامی تیراژ DVD9 خواهد بود و البته تعدادی نسخه Blue-rayنیز خواهیم داشت. از ویژگی‌های مهم دیگر این کار که توسط یک تیم از دو ماه پیش آغاز به کار نموده طراحی یک منوی ویژه برای این فیلم است که این منو متفاوت از سایر ویدیوهای موجود در بازار خواهد بود و همانطور که قبلاً نیز گفته شده نسخه ویدیویی فیلم با پنج زیرنویس فارسی، عربی، انگلیسی، ترکی و اسپانیولی ارائه خواهد شد. ویژگی بعدی مربوط به بخش پشت صحنه است که برای اولین بار پشت صحنه این فیلم در فصل‌های مختلفی آماده شده و به یک پشت صحنه محدود چند دقیقه‌ای خلاصه نمی‌شود.

لشکری‌پور ادامه داد:پشت صحنه‌ها فصل‌بندی شده‌اند که تماشاگر می‌تواند به راحتی فصل دلخواه خود را برای تماشا انتخاب کند که این امر جذابیت مضاعفی به کار بخشیده و این فصل‌بندی‌ها عبارتند از: گفتگو با عوامل و دست‌اندرکاران فیلم، پشت ‌صحنه ساخت فصل معروف هلی‌کوپتر، پشت صحنه مربوط به بحث بازیگری و Casting فیلم (از شروع پیش‌تولید تا پایان پروژه)، پشت صحنه مربوط به بخش اجرایی تهیه و تولید، پشت صحنه مربوط به نگارش فیلمنامه (گفت وگوی ویژه با ابراهیم حاتمی‌کیا)، پشت صحنه مربوط به اجرای جلوه‌های ویژه بصری (ویژوال افکت)، پشت صحنه مربوط به طراحی صحنه و لباس (بازسازی دکور شهر پاوه و ... ) ، پشت صحنه مربوط به ساخت موسیقی، پشت صحنه مربوط به عناصر صدای فیلم و بخش سکانس‌های حذف شده که در ارتباط با سکانس‌های حذف شده لازم به ذکر است که این سکانس‌ها بنابر اقتضائات تدوینی در فیلم قرار نگرفته‌اند و حذف به دلیل ممیزی نشده‌اند.

مدیر پروژه سینمایی «چ» تصریح کرد:علاقمندان به فیلم اعم از دست‌اندرکاران سینما، خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری‌ها، منتقدین و مخاطبینی که علاقمند به شنیدن و دانستن دیدگاه‌های شفاف آقای حاتمی‌کیا و سایر عوامل فیلم بوده‌اند از طریق تماشای این پشت صحنه‌ها به پاسخ سؤالات خود خواهند رسید و البته قطعاً نسخه Blue-rayبا توجه به ظرفیت حجمی بیشتر، در این زمینه هم مشتمل بر مواد کامل‌تری است.

وی خاطر نشان کرد:بنابراین در تلاش هستیم نسخه نمایش خانگی فیلم در مردادماه از زمان عید فطر تا تاریخ 26 مرداد که سالگرد حادثه پاوه است روانه بازار شود، دلیل عدم اعلام یک تاریخ قطعی و مشخص هم این است که برای اولین بار تکثیر تمامی تیراژ نسخه نمایش خانگی یک فیلم در قالب DVD9 صورت می‌‌گیرد لذا آماده‌سازی پروژه با توجه به کار متفاوتی که روی منو و مسترینگ پروژه صورت گرفته، کمی زمان‌بر و غیرقابل پیش‌بینی خواهد بود.



* اکران غیرسینمایی در داخل کشور و اکران سینمایی خارج از کشور

لشکری‌پور همچنین ضمن اشاره به ادامه اکران «چ» در شهرهای فاقد سینما اظهار داشت:اکران «چ» در شهرهای فاقد سالن سینما همچنان ادامه دارد. هفته گذشته این اکران در چند نقطه از لرستان صورت گرفت. در ماه رمضان هم این اکران‌ها به همت تیم اکران غیرسینمایی ما در مؤسسه درخشان آفتاب عالمتاب ادامه دارد. قرارداد پخش فیلم هم برای اکران در کانادا و انگلیس منعقد شده که این امر زیر نظر آقای علی سرتیپی مدیرعامل شرکت فیلمیران که پخش فیلم را بر عهده دارند انجام می‌شود. بنابراین جزئیات بیشتر در این زمینه را آقای سرتیپی اعلام خواهند کرد و تا آنجایی که بنده اطلاع دارم از 14 تیرماه یعنی پنجم جولای در کانادا اولین اکران سینمایی خارج از کشور فیلم را با نسخه DCP و با زیرنویس انگلیسی خواهیم داشت.



*اختتامیه اکران مردمی فیلم در میدان امام حسین (ع) تهران

مدیر پروژه سینمایی «چ» همچنین با اشاره به مراسم اختتامیه «چ» که هفته گذشته در میدان امام حسین برگزار شد در خاتمه گفت:مراسم هفته گذشته مراسم بسیار خوبی بود که در میدان امام حسین (ع) با حضور گرم و باشکوه بیش از سه هزار نفر از مردم و به‌ویژه مادر شهید بهروز صبوری، خانم مریم کاظم‌زاده همسر شهید اصغر وصالی و مهندس چمران اخوی شهید دکتر مصطفی چمران و جمعی از عوامل فیلم در شب سالگرد شهادت شهید چمران اختتامیه‌ اکران سینمایی را داشتیم و این امر برای سینمای کشور تجربه ارزشمندی بود که ایجاد ظرفیت برای استفاده هر چه بیشتر مردم از فیلم می‌نمود و همچنین به نوعی بومی‌سازی مراسمی از این دست صورت گرفت و ارتباط مردمی که شاید با حضور در سالن سینما بیگانه باشند با فیلم‌های سینمایی از این طریق تقویت خواهد شد و استقبال مردم نشان از جذابیت این امر برای ایشان داشت که گزیده‌ای از تصاویر این مراسم به زودی در سایت رسمی فیلم قابل مشاهده خواهد بود.  




۰۷/۰۴/۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن