تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815511518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم به متکدیان کمک نکنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob معاون استاندار قزوین درخواست کرد، مردم به متکدیان کمک نکنند قزوین-ایرنا- معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین از مردم درخواست کرد تا برای مبارزه با معضل تکدی گری به متکدیان کمک نکنند.


به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین، ˈایوب رحیمیˈ روز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی متکدیان استان قزوین افزود: جمع آوری متکدیان یک ضرورت است که باید توسط دستگاه ها و نهادهای مسوول پیگیری شود.
وی خاطرنشان کرد: باید برخوردهای لازم، جدی و قانونی با متکدیان که امنیت جامعه و آرامش شهروندان را تهدید می کنند و چهره شهرها را نازیبا می سازند را به طور جدی و مستمر در دستور کار قرار داد.
معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تاکید کرد: باید فضای استان برای فعالیت متکدیان ناامن شود تا شاهد کاهش و از بین رفتن این پدیده زشت شویم.
این مسوول خاطرنشان کرد: ضرورت و جدیت عمل دستگاههای متولی در انجام وظایف خود برای مبارزه با پدیده تکدی گری بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد.
رحیمی با اشاره به فعالیت پررنگ برخی اتباع خارجی در معضل تکدی گری در استان، در پایان گفت: باید با برخوردهای قانونی جلوی فعالیت این عده را گرفت.
7392 / 614
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن