تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820657513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور بیش از 700 دانش آموز خوزستانی در طرح جهش تحصیلی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان ممبینی خبر داد:
حضور بیش از 700 دانش آموز خوزستانی در طرح جهش تحصیلی
اهواز ـ خبرگزاری مهر: مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان از حضور بیش از 700 دانش آموز در طرح جهش تحصیلی استان خبر داد.



علی ممبینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح جهش تحصیلی برای سومین سال است که در استان اجرا می شود. برابر بند ب ماده 18 آئین نامه پیشرفت تحصیلی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش کلیه دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی از پایه دوم به چهارم و سوم به پنجم می توانند در  این طرح شرکت کنند.

وی افزود: در استان ما کلیه شرایط و ضوابط ثبت نام طی بخشنامه به مناطق ابلاغ شد و تا تاریخ 10 خردادماه سال جاری آخرین مهلت برای ثبت نام بود که پس از آن پرونده ها جمع آوری شد و 716 نفر در استان ثبت نام کردند.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان تصریح کرد: بر اساس یک برنامه زمان بندی شده از تاریخ سوم تیرماه سال جاری کار ارزیابی در استان آغاز شد. همچنین روز گذشته آخرین گروه در شهرستان شادگان مورد ارزیابی قرار گرفتند. از هفته اول مرداد ماه نتایج به صورت محرمانه به مناطق ارسال می شود.

ممبینی خاطرنشان کرد: دانش آموزانی در این طرح موفق می شوند که از نظر هوشی در گروه تیزهوشان حداقل در طبقه بالاتر از متوسط قرار گیرند بنابر این بر اساس آمار سال قبل و تحلیلی که از نتایج تست ها انجام می دهیم به صورت تقریبی بین 25 تا 30 درصد از این متقاضیان بتوانند در طرح مذکور شوند.

وی عنوان کرد: از اولیاء این دانش آموزان تقاضا داریم تا در صورتی که فرزندشان شرایط ورود به مدرسه را از نظر سنی ندارند اصراری برای ثبت نام کنند و مدیران نیز خصوصا در مدارس غیر انتفاعی هیچ دانش آموزی را به صورت مستمع آزاد نپذیرند.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان بیان کرد: بهتر است تا اولیا بعد از اعلام نتایج در صورت عدم کسب نمره مورد نظر در آزمون هیچ اعتراض و اصراری نداشته باشند چون نتیجه هیچ تغییری پیدا نمی کند و اگر دانش آموزی از نظر ذهنی و بهره هوشی شرایط قبولی را نداشته باشد به هیچ وجه به صلاح او نیست که به صورت جهشی ادامه تحصیل دهد و در صورت عدم توانایی ذهنی در سال های آینده با مشکلات روحی عدیده مواجه خواهد شد.


۱۳۹۳/۴/۲۵ - ۱۳:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن