تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803872997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توطئه غرب برای کنترل بیداری اسلامی توسط داعش - ابوالقاسم خسروی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob توطئه غرب برای کنترل بیداری اسلامی توسط داعش - ابوالقاسم خسروی توطئه غرب برای تسلط برخاورمیانه و کنترل بیداری اسلامی توسط گروه تروریستی داعش اجرا می شود.


آمریکا و غرب بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دچار چالش های بزرگ شدند و هر روز شعارهای عوام فریبانه و دروغ این مدعیان حمایت از دمکراسی و حقوق بشر برای جهانیان آشکارتر می شود.
غربی ها برای مقابله با تمدن بزرگ اسلامی که بعد از قیام امام راحل در سال 57 رنگ و بوی بین المللی و جهانی به خود گرفت سعی کردند در ابعاد مختلف مانع انفجار نور انقلاب اسلامی شوند و با توطئه های مختلف ازجمله ترور شخصیت های نظام اسلامی، تحمیل جنگ، محاصره اقتصادی و نقشه های شیطانی آن را کنترل کنند.
از آنجا که خداوند در قرآن وعده داده که یاری دهندگان دینش را یاری می کند، آمریکا، غرب و صهیونیسم بین الملل تاکنون نتوانسته اند مانع گسترش آرمانهای انقلاب بزرگ اسلامی شوند، انقلابی که زمینه ساز ظهور مجدد تمدن عظیم اسلام است.
بعد از سی و پنج سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان فهمیدند که منطقه خاورمیانه ، علیرغم کارشکنی ها و عناد غرب در قبضه جمهوری اسلامی است.
این شجره طیبه هر روز ریشه دارتر و ثمرات آن باعث بیداری و بصیرت جهان اسلامی می شود، به طوری که ریشه های انقلاب اسلامی از آن سوی قاره اروپا و آمریکا و آفریقا هم سر بر خواهد آورد.
دشمنان بر همین اساس بعد از ناتوانی در برابر جمهوری اسلامی به این فکر افتادند که سرشاخه های جمهوری اسلامی که در همجواری اسراییل جا خوش کرده را نابود کنند و پس از زدن شاخه ها به بن و ریشه بپردازد.
دشمنان به بهانه های واهی جنگی را علیه حزب الله سازماندهی کردند اما علیرغم پیش بینی ها و پیشگویی ها در نبرد های 33 روزه، 22 روزه و 8 روزه غافلگیر شد و شکست مفتضحانه ای را چشیدند.
استراتژیست های اسراییلی بعد از شکست خفت بار در نبرد با حزب الله به این واقعیت رسیدند که یکی از عوامل پایداری و پیروزی حزب الله کمکهای سوریه به محور مقاومت بوده است.
بر این اساس، اتاق فکر غربی، عربی در یک سناریوی حساب شده مصم شدند برای همیشه ریشه مقاومت در منطقه را بخشکانند لذا با همکاری ایادی خود در منطقه و با اغفال و تطمیع آنها طراحی حمله به سوریه را به بهانه وجود سلاح کشتار جمعی مطرح و آماده اجرای آن شدند.
خوشبختانه با دیپلماسی هوشمندانه و ولایتمدارانه جمهوری اسلامی در هماهنگی با روسیه و چین، این توطئه با تحویل سلاحهای شیمیایی سوریه خنثی و برملا شد و آمریکا و متحدانش نتوانستند سوریه را مورد حمله قرار دهند.
دشمن بعد از آن که همه تیرهایش به سنگ خورد تلاش کرد به هر نحوی شده بساط حکومت بشار اسد را در هم پیچید لذا با تشکیل ارتش آزاد و ساماندهی نیروهای تکفیری و جبهه النصره جنگی نیابتی را آغاز کرد و تمام اهتمام خود را بکار بست تا ضمن تخریب زیرساخت های کشور سوریه و تضعیف نظام، حکومت آن را ساقط کند.
آنها خیلی زود فهمیدند که پایه های مردمی حکومت بشار اسد قوی تر از آن است که با باد بادکنکی النصره، ارتش آزاد و نیروهای تکفیری بلرزد و این مهم وقتی برای آنها محرز و متقن شد که اکثریت قاطع مردم سوریه بشار را برای بار دیگر به عنوان رییس جمهور خود انتخاب کردند.
غرب و استکبار جهانی بعد از ناکامی در سوریه و پیروزی قاطع دیپلماتیک جمهوری اسلامی در منطقه ، پیروزی بشار درانتخابات ، موفقیت 62 درصدی نوری مالکی در عراق و با درک این حقیقت که قافیه را در منطقه باخته و سیلی از تکفیریها و تندروها از 50 ملیت روی دستشان باد کرده، با پراکنده شدن آنها در کشورهای مبدا خصوصا کشورهای اروپایی، هر آن بزرگترین تهدید امنیتی را پیش روی خود دارند بر آن شدند تا این تهدید را به فرصت تبدیل کرده و جبهه دیگری را در منطقه برای آنها بگشایند.
لذا نشستی سری در کشور عمان با حضور ایادی منطقه ای خود و سران حزب منحله بعث و مسعود بارزانی برگزار شد و سناریوی خطرناک داعش در عراق را پی ریزی کردند.
کنگره آمریکا با شروع درگیریهای جدید در خاورمیانه چهار سناریو را برای کشور عراق متصور کرد تا بتواند سقوط بغداد و شکست مالکی را داشته باشد و بتواند دولت مطلوب غرب و عربهای مرتجع را ساماندهی کند.
آمریکا و ایادی آن گروه تروریستی داعش را حمایت کردند تا بتوانند رشد طایفه گری و تجزیه عراق به حکومتهای سنی، شیعه و کرد را ساماندهی و در این صورت بتوانند نقشه جدیدی برای خاورمیانه شکل دهند.
آمریکا با راه اندازی جنگ فرسایشی بین دولت مرکزی و داعشی ها و سوء استفاده از فرصت ایجاد شده به غارت چشم داشته و بهانه جویی برای حضور مجدد خود در عراق است.
سیطره دولت مالکی بر تروریستها و کاهش اختلافات شیعه و سنی و بازگشت عراق به حالت سابق خود؛ در این حالت پیش بینی کردند اگر داعش در تصرف بغداد ناکام بماند و حکومت مالکی موفق شود کاملا شورشیها را نابود کند با توجه به فضای ایجاد شده بعد از درگیریها و فرصت پیش آمده اقلیم کردستان به سمت استقلال پیش رفته و این کشور می تواند به سه بخش کردنشین، سنی نشین و شیعه نشین تجزیه شود.
با یک بررسی اجمالی و نگاه کلان و راهبردی می توان به این جمع بندی نایل شد که آمریکا و دولتهای استکباری غربی با درک این مهم که همواره خاورمیانه می تواند منشا تحولات چشمگیر در منطقه و جهان باشد همواره سعی داشته اند که از نقش آفرینی در این منطقه هیچگاه خسته نشوند و با فهم تاریخی از این حقیقت که این منطقه زادگاه و خواستگاه تمدنهای مهم و تاثیر گذاری در طول تاریخ بوده سعی دارند بر اساس طرح نظریه اندیشمند غربی هانتینگتون در زمینه ˈبرخورد تمدنهاˈ با اجرای این نظریه در خاورمیانه زمینه برخورد و چالش دولتها، ملتها و مذاهب اسلامی را فراهم کنند.
آمریکا سعی کرده با درگیری فرسایشی مسلمانان با یکدیگر عملا از رشد و توسعه آنها همچون جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف ممانعت بعمل آورد.
اگر اهل ایمان و مسلمان با هم متحد بر محور اسلام و قرآن باشند پیروزی و نصرت الهی قطعی است و خداوند یاوران دین خودش را یاری می کند و در مقابل تفرقه و خود خواهی ، دنیا طلبی و غفلت، عامل شکست و خواری و ذلت می شود.
* نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن