تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809896454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادرات ۵ ميليون دلار فرش در هفته آينده از استان همدان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ تير ۱۳۹۳ (۱۲:۴۷ب.ظ)
معاون سازمان صنعت،معدن وتجارت استان همدان خبر داد : صادرات ۵ ميليون دلار فرش در هفته آينده از استان همدان معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از اعزام ۲ هيئت تجاري به قزاقستان و هند خبر داد و گفت: اين هيئت ها با هدف ايجاد زمينه سازي براي صادرات اعزام مي شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد باقر حسيني با اعلام اين مطلب گفت: يکي از اولويت هاي اصلي استان همدان ايجاد بازارهاي جديد براي تجارت است که در اين راستا دو هيئت تجاري به کشورهاي قزاقستان و هند براي توسعه مناسبات تجاري اعزام مي شوند.
وي درباره تاريخ اعزام اين هيئت ها نيز گفت: زمان اعزام اين هيئت ها به تخصيص اعتبار در اين زمينه بستگي دارد چرا که به علت هزينه هاي بالا تجار از اين گونه سفرها استقبال نمي کنند مگر اينکه دولت بخشي از هزينه ها را در قالب سوبسيد پرداخت کند.
حسيني همچنين از پذيرش هيئت تجاري از 5 کشور خارجي خبر داد و گفت: از پنج کشور قزاقستان، هند، ارمنستان، افغانستان و عراق نيز امسال پذيرش هيات تجاري داريم که اين امر نيز به تخصيص اعتبارات بستگي دارد.
وي در پاسخ به اين سوال که چرا براي پذيرش هيئت استان بايد تأمين اعتبار کند نيز گفت: براي جذب بازار کشورهاي ديگر بايد به درستي از آنها استقبال شود تا بتوانيم ضمن حفظ بازارهاي موجود در راستاي افزايش بازارهاي هدف نيز گام برداريم.

**صادرات 5 ميليون دلار فرش در هفته آينده
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از صدور دو کارت بازرگاني براي صادرات فرش خبر داد و گفت: فرش همدان از ديرباز براي تجار قابل توجه بوده ولي با تشديد تحريم ها از سال 90 آمار صادرات فرش رو به کاهش بوده است.
وي افزود: اما با اين وجود فرش استان همدان بهتر از فرش هاي ديگر استان ها در کشورهايي از جمله آلمان، کانادا و آمريکا شناخته شده و از اين رو در هفته هاي آينده پنج ميليون دلار فرش به کشورهاي اروپايي صادر مي شود.
حسيني با بيان اينکه عدم اظهار برخي کالاها از گمرک سبب کاهش آمار صادرات از استان شده است، گفت: در حال حاضر سنگ هاي معدني از استان همدان از ساير گمرکات کشور صادر مي شود که مي تواند در کاهش صادرات استان موثر باشد.
وي دليل اظهار سنگ هاي معدني از ساير گمرکات را نبود آزمايشگاه هاي مناسب در استان دانست و گفت: يکي از معضلات جدي در حوزه صادرات سنگ هاي معدني خام فروشي اين محصولات است که مسائل و راهکارهاي لازم براي برون رفت از اين مشکل در حال بررسي است.

**انجمن صادرکنندگان خدمات فني مهندسي در همدان راه اندازي مي شود
معاون توسعه تجارت خارجي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از راه اندازي انجمن صادرکنندگان خدمات فني مهندسي در استان همدان خبر داد و گفت: امروز يکي از شيوه هايي که مي تواند ارزآوري بالايي براي کشور و استان داشته باشد صادرات خدمات فني مهندسي است که در اولويت قرار گرفته و به زودي در استان راه اندازي مي شود.
وي اظهار کرد: در روز هاي گذشته انجمن صادرکنندگان سيب زميني نيز راه اندازي شده و ديگر هر کسي نمي تواند در اين حوزه ورود پيدا کرده و به صادرات سيب زميني اقدام کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن