تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820127855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کار مداحی که حنجره اش برای امام حسین (ع) سروده باشد بسیار با ارزش است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان حجت الاسلام ولی نژاد:
کار مداحی که حنجره اش برای امام حسین (ع) سروده باشد بسیار با ارزش است
گرگان – خبرگزاری مهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه مداحان، مرثیه سرایان و شاعران آیینی باید جمعیتی وفادار به اهل بیت (ع) و انقلاب باشند و از ولایت فقیه نیز حمایت کنند، گفت: مداحی که حنجره اش برای امام حسین (ع)سروده باشد، کارش بسیار با ارزش است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد شامگاه سه شنبه در  آیین تجلیل و تکریم از مداحان ، شاعران آیینی و تعزیه خوانان حسینی (ع) گفت: مداح باید در عزاداری ها یک شور خاصی برپا کند و این شور حسینی (ع) نیز تبدیل به قیامی بزرگ توسط مداح شود. وی بیان کرد: از جمله افرادی که در ماندگاری قیام امام حسین (ع) نقش بسیار مهمی دارند مداحان و شاعران آیینی هستند  و در آن دوران باعث شدند تا این قیام پایدار مانده و به نسل های بعد نیز انتقال داده شود. حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه سه چیز است که به درد انسان های می خورد، گفت: اهل خانواده ، مال و عمل سه چیزی است که همیشه و در هر حال به درد انسان ها می خورد و البته مال و خانواده تا زمانی که  در این دنیا هستیم به  درد می خورد اما عمل صالح می تواند هم در این دنیا و هم در آخرت دست آدمی  را بگیرد. وی ادامه داد: هیچ عملی زیبا تر و بهتر  و موثر تر از توسل به ائمه (ع) نیست و مخصوصا مداحی که  حنجره اش را برای امام حسین (ع) به کار گرفته است کارش بسیار با ارزش است. مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان  اظهار داشت: این توسل از ارزش بالایی برخوردار است  و این دست دراز کردن به سمت خاندان اهل بیت (ع)  باعث می شود تا جایگاه بزرگی  را در نزد خدا وند پیدا کنیم. وی افزود: باید تلاش کنیم تا رهرو این راه باشیم  در این راه مداحان باید  تلاش کنند تا مطالب را غیر مستند نخوانند و شاعران نیز غیر مستند شعر نگویند  چرا که ممکن است با غفلت باعث شویم تا دشمن به اهدافش دست یابد. حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه در قیام امام حسین (ع) به اهداف دیگر ایشان نیز اشاره شود، بیان  داشت: ولایت مداری، حفظ حجاب، دستگیری از نیازمندان، نماز  و بسیاری دیگر از کارهای ارزشی در این قیام را باید تلاش کنیم تا در بین مردم ترویج دهیم و به گونه ای که مورد تایید مراجع و رهبر انقلاب باشد.


۱۳۹۳/۴/۲۵ - ۱۱:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن