تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 31 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807367044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درک حقیقت شب های قدر سبب تعالی و تکامل انسان می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:
درک حقیقت شب های قدر سبب تعالی و تکامل انسان می شود خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که انسان باید در تلاش باشد تا شب های قدر را به نحو درستی درک کند و به عظمت آن پی ببرد، افزود: باید سطح درک و فهم خود را نسبت به تعالیم والای دینی بالا ببریم و سعی کنیم از شب های قدر استفاده شایسته ای را داشته باشیم که ثمرات گرانقدری برای زندگی انسان دارد.



حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با گرامی داشت فرارسیدن شب های قدر گفت: شب های قدر فرصتی ارزنده و والا در راستای تقرب به خداوند منان و عبادت و بندگی نسبت به حضرت حق است که باید بهره شایسته ای از آن داشته باشیم.
وی با بیان این که شب های قدر از فضیلت بسیاری برخوردار است که انسان باید درراستای درک آن همت شایسته ای از خود داشته باشد، بیان داشت: یک شب می تواند آن قدر به انسان استعداد دهد که به اندازه هزار ماه ارزش داشته که اگر نتوانیم نشان می دهد اعمال و صداقت ما مشکل دارد. 
حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که انسان باید در تلاش باشد تا شب های قدر را به نحو درستی درک کند و به عظمت آن پی ببرد، افزود: باید سطح درک و فهم خود را نسبت به تعالیم والای دینی بالا ببریم و سعی کنیم از شب های قدر استفاده شایسته ای را داشته باشیم که ثمرات گرانقدری برای زندگی انسان دارد. 
وی با بیان این که فرصت هایی در زندگی انسان وجود دارد که او می تواند با تمسک و توسل به آن به تعالی و تکامل دست پیدا کند، گفت: شب های قدر بهترین فرصت برای تقرب به خداوند منان است که انسان باید در تلاش باشد تا استفاده لازم را از این شب ها برده و ره توشه والایی برای زندگی خود فراهم آورد.
امام جمعه آمل با بیان این که همه مردم باید در تلاش باشند تا در شب های قدر به نحو درستی آن را درک کنند و از موقعیت گرانقدر این شب ها که سفارش فراوانی نسبت به آن شده است استفاده داشته باشند، ادامه داد: باید سطح درک و فهم خود را نسبت به تعالیم دینی بالا ببریم و سعی کنیم از شب های قدر استفاده شایسته ای داشته باشیم.
 عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، تصریح کرد: انسان می تواند در این شب ها با عبادت های خالصانه و پاک سبب گشوده شدن درهای رحمت الهی به سوی خود شود و همواره مورد لطف و بخشش حضرت حق قرار گیرد.
وی با تاکید بر این که ماه رمضان بهترین فرصت برای بخشش گناهان و رسیدن به تعالی و تکامل است، ادامه داد: انسان باید در تلاش باشد تا از لحظه های نورانی این ماه ارزنده به بهترین نحو ممکن استفاده کند که سراسر لحظه های روزه داری و شب های به عنوان نعمتی ارزنده از سوی خداوند منان بوده که برای ما تدبیر کرده است.
حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که ماه رمضان فرصتی شایسته برای حرکت به سوی خداوند منان است که انسان باید قدر آن را بداند، گفت: باید از فرصت های ارزنده و گرانقدر این ماه به منظور خودسازی و زدودن زنگار گناهان از دل ها تلاش کنیم. وی با اشاره به این که انسان باید در این ماه گرانقدر برای خودسازی خود گام بردارد، بیان داشت: انسان باید در تلاش باشد تا با ایمانی والا و اهتمامی ارزنده به سوی پروردگار متعال حرکت کرده و زمینه رضایت حضرت حق را کسب کند./1314/ت302/ب1



۱۳۹۳/۴/۲۵






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن