تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820778344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بروجردی:اعتماد متقابل می‌تواند به روند مذاکرات 1+5 با ایران شتاب بیشتری بدهد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
بروجردی:اعتماد متقابل می‌تواند به روند مذاکرات 1+5 با ایران شتاب بیشتری بدهد

بروجردی:اعتماد متقابل می‌تواند به روند مذاکرات 1+5 با ایران شتاب بیشتری بدهد
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اعتماد متقابل می‌تواند به روند مذاکرات 1+5 با کشورمان شتاب بیشتری بدهد و به حل موضوع مورد مناقشه منجر شود.
به گزارش نامه نیوز به نقل از فارس، ،علا‌الدین بروجردی ظهر امروز (سه شنبه) با «دوران پیدا» رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس اسپانیا دیدار و گفت‌وگو کرد.

بروجردی در ابتدای این دیدار با اشاره به ذهنیت مثبت افکار عمومی ایران نسبت به اسپانیا گفت: فرصت‌های فراوانی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی به ویژه روابط پارلمانی میان جمهوری اسلامی ایران و اسپانیا وجود دارد که باید از آنها برای توسعه و گسترش مناسبات فیمابین استفاده کرد.

وی گفت‌وگوهای مستمر و تبادل تجربیات در بحران‌های منطقه‌ای و بین‌المللی میان کمیسیون‌های تخصصی پارلمان‌های اروپایی و مجلس شورای اسلامی را مفید دانست.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه بحران‌های موجود در منطقه به ویژه در عراق را محصول برخورد دوگانه سیاستمداران آمریکایی و غربی با تروریسم دانست و افزود: تفاوت ماهیتی میان گروه‌های تروریستی النصره، داعش و القاعده وجود ندارد و به وجود آمدن گروه‌های تروریستی جدید محصول سیاست‌های آمریکا در منطقه است.

بروجردی در بخش دیگری از سخنانش با محکوم کردن کشتار زنان و کودکان در غزه خاطرنشان کرد: بمباران مردم بی‌دفاع و تخریب بیمارستان‌ها و مساجد توسط ارتش رژیم صهیونیستی شجاعت نیست و باید کشورهای جهان سعی کنند هر چه زودتر این حملات متوقف شود.

وی در خاتمه بر پایبندی جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود در توافق ژنو افزود: اعتماد متقابل می‌تواند به روند مذاکرات 1+5 با کشورمان شتاب بیشتری بدهد و به حل موضوع مورد مناقشه منجر شود.

در ادامه «دوران پیدا» رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس اسپانیا جمهوری اسلامی ایران را کشوری بزرگ و راهبردی در منطقه خواند و گفت: دولت اسپانیا حضور ایران در حل بحران‌های منطقه‌ای و مسائل فعلی در عراق و افغانستان ضروری می‌داند و گفت‌وگوهای مستمر میان ایران و کشورهای اروپایی می‌تواند به تقویت صلح و برقراری آرامش در منطقه کمک کند.

رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس اسپانیا در ادامه برگزاری نشست‌های مداوم میان کمیسیون سیاست خارجی مجالس دو کشور را مفید دانست و افزود: نقطه‌نظرات مشترک در موضوعاتی مانند تروریسم، مواد مخدر و انرژی میان دو کشور می‌تواند به گسترش ارتباط سیاسی و اقتصادی فیمابین منجر شود.

وی در پایان با ابراز امیدواری از ادامه گفت‌وگو و مذاکره میان ایران و 1+5 آن را بهترین راه‌حل در رسیدن به توافق نهایی طرفین دانست.






1393/4/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن