تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819800530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز عمليات اجرايي كارخانه كمپوست يزد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > یزد در جلسه شورای اسلامی شهر یزد مطرح شد/
آغاز عمليات اجرايي كارخانه كمپوست يزد
يزد - خبرگزاري مهر: با تکمیل کارخانه کمپوست یزد، پنجشنبه این هفته عملیات اجرایی اين كارخانه پس از سالها توقف آغاز مي شود.



به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز در نود و دومين جلسه شوراي اسلامي شهر يزد كه با حضور اعضاي شورا، استاندار، معاونت امور هماهنگي عمراني استانداري و شهردار يزد برگزار شد، مسائل و مشكلات سطح شهر يزد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. رئيس شوراي اسلامي شهر يزد در اين جلسه ضمن خيرمقدم به ميهمانان به ويژه استاندار يزد و ارائه گزارش عملكرد شوراي شهر و شهرداري، از تکمیل کارخانه کمپوست و آغاز به کار آن طي چند روز آينده خبر داد. سازمان پاركها و فضاي سبز يزد نيازمند 120 نيرو است مرتضي شايق با اشاره به گرماي شديد هواي يزد و اهميت نگهداري و توسعه فضاي سبز و آسفالت در اين شهر اظهار داشت: در راستای نگهداری فضای سبز موجود، سازمان پاركها و فضای سبز شهرداری، نیازمند 120 نیرو است که به علت کمبود اعتبار، تامین آنان موثر نيست.

وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر با وجود گرمای تابستان، نیروهای فعلی این فعالیت را انجام می دهند در صورت عدم تامین نیرو، در آینده شاهد ضرر و زیان های بسیاری در فضای سبز شهر خواهیم شد. لزوم واگذاري چند حلقه چاه به شهرداري براي آبياري فضاي سبز شهر يزد رئيس شوراي اسلامي شهر يزد در بخش ديگري از سخنان خود، خواستار واگذاري چند حلقه چاه به سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداری براي نگهداري از فضاي سبز شهر يزد شد. ديگر اعضاي شوراي شهر و شهردار يزد نيز به بيان مطالبي در مورد ادغام شهر حميديا و يزد، كشتارگاه صنعتي، آزادراه اصفهان ـ شيراز، ميدان ميوه و تره بار شاهديه، مسئله آب، دوگانگي اعطاي مجوز به تاكسي هاي درون شهري، نحوه موتورگيري توسط پليس راهور، جذب سرمايه گذار و گردشگر، جذب اعتبارات دولتي براي ساماندهي ناوگان حمل و نقل عمومي، ساماندهي اتباع بيگانه و ... پرداختند. استاندار يزد نيز در اين جلسه با تاكيد بر ارائه گزارش عملكرد سازمانها و ادارات به مردم اظهار داشت: مردم نياز دارند كه بدانند چه اقداماتي انجام شده نه اينكه چه اقداماتي قرار است انجام شود.

سيدمحمد ميرمحمدي با اشاره به فضاي سبز شهر يزد اظهار داشت: شوراي شهر با هم انديشي و هم فكري و مشاركت مردم و نيز تعامل با شهرداري مي تواند در راستاي افزايش فضاي سبز تدابير خوبي اتخاذ كند. فرمانداري پيگير ساماندهي كوره هاي آجرپزي است ميرمحمدي با اشاره به آلودگي هوا و كوره ها خاطرنشان كرد: در راستاي ساماندهي كوره ها اقداماتي در حال اجرا است كه فرمانداري يزد پيگير اين مسئله است. وی خاطرنشان كرد: تاكنون نسبت به حذف كوره هاي آلاينده هوا، اقدامات موثري صورت گرفته است كه از آن جمله تجهيز كوره ها به تكنولوژي روز دنيا براي كاهش آلودگي هوا است. استاندار يزد تاكيد كرد: كوره هاي صنعتي بايد جايگزين كوره هاي سنتي شوند و از تكنولوژي روز دنيا در آنها استفاده شود كه اين موضوع برنامه ريزي شده و در حال اجراست. وي بر تشكيل كميته هاي محلي در سطح شهر براي تسهيل و تسريع در اجراي فعاليت هاي خدماتي، عمراني و... تاكيد كرد. استاندار يزد در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به جذب سرمايه گذار و گردشگر در فعاليت هاي مختلف شهر يزد بيان كرد: تمام تلاشها براي جذب سرمايه گذار در بخشهاي مختلف شامل انتقال آب از خليج فارس، انرژي خورشيدي و ... انجام شده و در راستاي سرمايه گذاري و گردشگري تسهيلات خوبي در نظر گرفته شده است.






۱۳۹۳/۴/۲۴ - ۱۸:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن