تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821295680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي مردم غزه دعا کنيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ تير ۱۳۹۳ (۱۸:۱۴ب.ظ)
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام: براي مردم غزه دعا کنيد آيت الله هاشمي رفسنجاني گفت: در ماه مبارک و در آستانه ليالي قدر براي اصلاح امور مسلمين و رهايي مسلمانان از گرفتاري هاي اقتصادي و سياسي، به خصوص براي کودکان مظلوم غزه دعا کنيد.
به گزارش خبرگزاري موج، جمعي از نونهالان و نوجوانان تحت پوشش کميته امداد امام خميني (ره) افطار شانزدهمين روز ماه مبارک رمضان را ميهمان آيت الله هاشمي رفسنجاني بودند.
رئيس مجمع تشخيص مصحلت نظام در اين ديدار، نوجوانان را آينده سازان مملکت خواند و با توصيه آنها به تحصيل، گفت: يکي از کارهاي ماندگار کميته امداد امام (ره)، کمک به فرزندان خانواده هاي بي بضاعت براي تحصيل است تا در آينده روي پاي خودشان، براي زندگي فردي و اجتماعي کار کنند.
آيت الله هاشمي رفسنجاني با تبريک ميلاد امام حسن مجتبي (ع)، رشد انسان ها از طريق ناملايمات را داراي مصاديق زيادي در تاريخ خواند و با اشاره به روايتي از حضرت علي (ع) در نهج البلاغه، گفت: اين گونه انسان ها به درختاني تشبيه شده اند که در بيابان و در مقابل سرما و گرما مقاومت مي کنند و مي بالند.
وي با بيان روند تاريخي شکل گيري کميته امداد به دستور امام راحل، گفت: در طول اين سال ها خدمات ارزشمند و ارزنده اي براي کم کردن مشکلات نيازمندان انجام داد.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تأکيد بر جايگاه و ارزش انسان در بين مخلوقات خداوند، افزود: شخصيت انسان به مال، قدرت و مکنت نيست، بلکه به محتوا انساني است که در نيازمندي ها بيشتر نمود پيدا مي کند.
آيت الله هاشمي رفسنجاني در بخش ديگري از سخنان خويش به جناياتي که اين روزها عليه زنان و کودکان در غزه مي شود، اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک و در آستانه ليالي قدر براي اصلاح امور مسلمين و رهايي مسلمانان از گرفتاري هاي اقتصادي و سياسي، به خصوص براي کودکان مظلوم غزه دعا کنيد.
در آغاز اين ديدار، گروه سرودي از نوجوانان، به اجراي برنامه خويش درباره لزوم کار و کوشش پرداختند و سپس آقاي انواري، سرپرست کميته امداد امام (ره)، ضمن ارائه گزارشي از فعاليت هاي فعلي و برنامه هاي آينده کميته امداد امام (ره)، گفت: يکي از برنامه هاي کميته امداد براي اجتماعي شدن خانواده هاي تحت پوشش و فرزندان آنها، ديدار با مسوولان عالي رتبه نظام است.
همزمان با اذان، نماز مغرب و عشاء به امامت آيت الله هاشمي رفسنجاني اقامه و بعد از آن افطار در فضايي صميمي صرف شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن