تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819415172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعضای شورای شهر تبریز دخالتی در امور شهردار ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی دبیری:
اعضای شورای شهر تبریز دخالتی در امور شهردار ندارند
تبریز- خبرگزاری مهر: رئيس شوراي اسلامي شهر تبريز گفت: اعضای شورای شهر تبریز فشار یا دخالتی به شهرداری تبریز وارد نمی کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، شهرام دبیری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: هرجایی که لازم شد مشورتی از سوی اعضا به شهردار داده می شود اما هیچگاه سعی نکرده ایم شهردار را تحت فشار قرار دهیم یا دخالتی در حوزه کاری وی انجام دهیم. وی ادامه داد: هرکدام از این دو نهاد در جایگاه خود مشغول به کار بوده و هیچ کدام سعی در دخالت در حوزه کاری دیگری ندارند بلکه تنها ارائه نقطه نظرات از وظایف شورای شهر است. دبیری در مورد پروژه قطار شهري تبريز گفت: در مورد قطار شهري تبريز بر خلاف انتقادات در خصوص راه اندازی نشدن آن، هم اکنون خوشبختانه مترو تبریز در مرحله تست قرار داشته و در آينده نزديك شاهد راه اندازي آن خواهيم بود. وی با بیان اینکه تصويب دريافت الي سي داخلي از بانك شهر به مبلغ دو هزار ميليارد تومان از جمله مصوبات شورای شهر بوده است، گفت: همچنین حل مشكلات كارگران شركتي، تعيين نرخ تاكسيراني ، بررسي و تصويب  پروژه هاي مشاركتي، تصويب ميزان مشاركت شهرداري و بخش خصوصي در  پروژه لاله پارك و  تصويب خريد اوراق مشاركت تا سقف 500 ميليارد تومان و تصويب شيوه نامه سرمايه گذاري از ديگر عملكرد هاي شوراي شهر تبریز است. رئیس شورای شهر تبریز در پایان تصریح کرد: هم اکنون جامعه ما به نشاط و اميد نياز مبرمي دارد و بهتر است در جهت اميدوار نمودن جامعه و ايجاد نشاط و اميد در ميان شهروندان فعاليت کرد که در این میان نقش رسانه ها غیرقابل انکار است.


۱۳۹۳/۴/۲۴ - ۱۵:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن