تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802952987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار اعضای شورای اسلامی و شهردار گلسار ، و شورای بخش چندار با فرماندارساوجبلاغ


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دیدار اعضای شورای اسلامی و شهردار گلسار ، و شورای بخش چندار با فرماندارساوجبلاغ خبرگزاری پانا:صبح امروز در دیدار جداگانه ای شوراهای اسلامی بخش چندار وشورای اسلامی و شهردار گلسار با ابوالقاسم پالیزگیر دیدار و گفتگو کردند .
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۵ تير ساعت 20:24



به گزارش خبرگزاری پانا، در این دیدارایستگاه مترو ، حریم شهر کوهسار،تکمیل کتابخانه شهر ، و مشارکت در ساخت سالن ورزشی گلسار با توافق تربیت بدنی از مواردی بود که  در این جلسه مطرح شد.
ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ در این جلسه ضمن بیان اینکه شوراها از تبعیض و بی‌عدالتی اجتناب کنند از آن ها خواست به قانون تمکین کرده و با مطالعه دقیق قوانین از هرگونه تبعیض و بی‌عدالتی در حوزه کاری خود اجتناب کنند.
 پالیز گیر از اعضای شورای اسلامی بخش چندار خواست که از تمام ظرفیت‌های خود برای پیشرفت و آبادانی روستا های خود استفاده کنند و مسائل و مشکلات روستاها را به صورت جدی و با مراجعه به اداره مرتبط پیگیری کنند.
وی در این جلسه ضمن تاکید بر رعایت قوانین و توجیه اعضای شورا ، شرح وظایف شوراهای اسلامی را جهت افزایش اطلاعات و آگاهی جهت اجرایی نمودن قوانین مطالعه و براساس قوانین بر کار دهیار ها نظارت نمایند.
پالیزگیر همچنین نظارت بر عملکرد دهیاران ، نظارت و پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده روستاها ، حفظ و حراست از مراتع و تاسیسات و تجهیزات عمومی و پیگیری اعضای شورا جهت تامین منابع مالی در چارچوب قوانین و مقررات را از جمله وظایف اعضای شوراها عنوان کرد.
فرماندار ساوجبلاغ با قدر دانی از تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر گلسار در ساخت پروژه های عمرانی گفت : ما باید به دنبال توسعه پایدار باشیم و برای ایجاد توسعه پایدار نیز بایستی از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود استفاده کرده و درآمد پایدار ایجاد نمائیم.
وی اضافه کرد: شورای شهرگلسار  باید کارهای اولویت دار توسعه شهری را شناسایی نماید و برای ارتقاء رتبه شهرداری ، احداث پروژه های عمرانی و خدماتی  وطرح جامع تفضیلی وارائه خدمات به شهروندان از هیچ کوششی دریغ نکند.
پالیزگیر افزود: در برنامه های شورا باید اقتصاد مقاومتی مدنظر قرار گیرد ، اقتصاد مقاومتی یعنی تغییر الگوی مصرف و این کار باید در اولویت باشد ما بایستی اقتصاد مقاومتی در ساماندهی حمل و نقل عمومی و تغییر سبک زندگی شهری نهادینه کنیم و در این راستا برنامه ریزی کنیم.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در پایان افزود: افق آینده شهرستان رو به توسعه و پیشرفت است در حال حاضرعملیات اجرایی بزرگترین شهرگ دارویی کشور ،عملیات طرح ملی مترو و دهها طرح دیگردر حال اجراست  .
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن