تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815316135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لحظات فراموش نشدنی جام جهانی 2014 + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
لحظات فراموش نشدنی جام جهانی 2014 + تصاویر جام جهانی 2014 برزیل پس از روزها کش و قوس و رقابت های هیجان انگیز، با قهرمانی آلمان و نائب قهرمانی آرژانتین به پایان رسید.


لحظات فراموش نشدنی جام جهانی 2014

جام جهانی 2014 برزیل پس از روزها کش و قوس و رقابت های هیجان انگیز، با قهرمانی آلمان و نائب قهرمانی آرژانتین به پایان رسید. در طول این مسابقات لحظات و تصاویری به یاد ماندنی ثبت شدند که دیدن آنها خالی از لطف نخواهد بود.
لحظات فراموش نشدنی جام جهانی 2014
1- در دیداری که با پیروزی 5-1 هلند مقابل اسپانیا به پایان رسید، روبین فان پرسی توپ ارسالی دالی بلیند را با یک ضربه سر تماشایی وارد دروازه کاسیاس کرد. این ستاره هلندی پس از به ثمر رساندن این گل، "هلندی پرنده" لقب گرفت.
لحظات فراموش نشدنی جام جهانی 2014
2- تیم کیهیل که برای آخرین بار در جام جهانی حضور یافت، با به ثمر رساندن یک گل فوق العاده زیبا از این رقابت ها خداحافظی کرد. این ستاره استرالیایی توپی که برایش ارسال شده بود را بدون کنترل و مستقیم به سمت دروازه هلند فرستاد و توانست یکی از زیباترین گل های دور مقدماتی را به ثمر برساند.
لحظات فراموش نشدنی جام جهانی 2014
 3- کلمبیا یکی از بهترین تیم های جام جهانی بود و زیباترین بازی ها را به نمایش گذاشت. خوشحالی و پایکوبی بازیکنان کلبمیا پس از گلزنی، از یاد فوتبال دوستان نخواهد رفت.
لحظات فراموش نشدنی جام جهانی 2014
4- اوچوآ با عملکرد فوق العاده خود از مهره های تأثیرگذار مکزیک در صعود به دور یک هشتم نهایی بود. خوشحالی های میگل هررا، سرمربی تیم ملی مکزیک پس از گلزنی های شاگردانش نیز بسیار جالب و دیدنی بود.
لحظات فراموش نشدنی جام جهانی 2014
 5- یکی از عجیب ترین اتفاقاتی که در این جام رخ داد، گاز گرفته شدن کیه لینی توسط لوئیز سوارز در دیدار ایتالیا و اروگوئه بود که با پیروزی 1-0 اروگوئه به پایان رسید. سوارز که برای سومین بار بازیکنی را در مستطیل سبز گاز می گرفت، از سوی فیفا به مدت 4 ماه محروم و همچنین از حضور در 9 بازی ملی منع شد.
لحظات فراموش نشدنی جام جهانی 2014
6- در بازی بلژیک و آمریکا که به وقت های اضافه کشیده شد، تیم هاوارد در طول 120 دقیقه توانست 16 موقعیت مسلم گلزنی را از مهاجمان بلژیک بگیرد و به عنوان رکورددار به تاریخ پیوست.
لحظات فراموش نشدنی جام جهانی 2014
 7- برزیل، میزبان جام بیستم در نیمه نهایی مقابل تیم ملی آلمان با نتیجه سنگین 7-1 مغلوب شد. برزیل هم چنین با گل های فراوانی که در این جام پذیرفت، به عنوان بدترین خط دفاع معرفی شد.
لحظات فراموش نشدنی جام جهانی 2014
 8- ماریو گوتزه با گلزنی در دقیقه 113 مقابل آرژانتین، علاوه بر اینکه آلمان را برای چهارمین بار قهرمان جهان کرد، پس از سال 1966 تا کنون به عنوان جوان ترین گلزن در فینال جام جهانی معرفی شد و به تاریخ پیوست. 9- میروسلاو کلوزه با 24 بازی در جام های جهانی، پس از لوتار ماتئوس که 25 بازی در این جام ها انجام داده است، در رده دوم قرار گرفت. علاوه بر این، کلوزه با به ثمر رساندن 16 گل در جام های جهانی، رکورد رونالدوی برزیلی که 15 گل زده بود را شکست.
لحظات فراموش نشدنی جام جهانی 2014
 10- خامز رودریگز، بازیکن شماره 10 کلمبیا با گل های زیبایی که در این جام به ثمر رساند در حافظه علاقه مندان فوتبال جای گرفت. رودریگز 23 ساله با 6 گل و 2 پاس گل به عنوان آقای گل جام جهانی 2014 انتخاب شد. خامز جوان که پس از شکست مقابل برزیل نتوانست جلوی اشک های خود را بگیرد به خاطر عملکرد فوق العاده اش در این جام، از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه تشویق شد.
لحظات فراموش نشدنی جام جهانی 2014
 11- مصدومیت نیمار که یکی از ستاره های این جام بود، از دلایل ناکامی برزیلی ها به شمار می رود. نیمار در دیدار مقابل کلمبیا از ناحیه کمر دچار مصدومیت شدیدی شد و نتوانست در دو بازی بعدی تیمش را همراهی کند.خانه ورزشاخبار مرتبط: تصاویر دیدنی از افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیلجنیفر لوپزدر حال ضبط موزیک ویدئو جام جهانی برزیل+تصاویرعکس هایی دیدنی از جادو و جنبل در جام جهانی برزیل 2014!!

سه شنبه 24 تیر 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن