تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818972237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جام جهانی 2014: تماس تلفنی اوباما با ستاره های تیم ملی آمریکا + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: جام جهانی 2014: تماس تلفنی اوباما با ستاره های تیم ملی آمریکا + تصاویر

تماس تلفنی اوباما

تیم ملی امریکا تا وقت اضافه بازی در مقابل بلژیک مقاومت کرد اما در نهایت گل های "کوین دو بروین" و "بوملو لوکاکو" مقاومت آنها را در هم شکست و بلژیک را به دور یک چهارم نهایی بازی ها فرستاد.

"باراک اوباما"، رئیس جمهور امریکا پس از بازی تیم ملی امریکا با بلژیک در سه شنبه شب، شخصاً تلفنی با "کلینت دمپسی" کاپیتان تیم و "تیم هاوارد" دروازه بان صحبت کرد.


تیم ملی امریکا تا وقت اضافه بازی در مقابل بلژیک مقاومت کرد اما در نهایت گل های "کوین دو بروین" و "بوملو لوکاکو" مقاومت آنها را در هم شکست و بلژیک را به دور یک چهارم نهایی بازی ها فرستاد.


با این حال، رئیس جمهور امریکا آنها را به دلیل تلاش های شان در جام جهانی مورد تحسین قرار داد. او در گفتگو با آن دو گفت: «تیم، کلینت. من فقط می خواستم به شما بگویم که ما به شما افتخار می کنیم. شما مردان، عالی بودید. اینجا کسی هست که فوتبال اولین ورزش او بوده است با این حال من به هیچ وجه در این رشته خوب نبوده ام»."کلینت تو عالی بودی و تیم، من نمی دانم چه طور باید از تو در مقابل اوباش محافظت کنم تا سالم بمانی. شما باید ریش تان را بتراشید تا کسی شما را نشناسد".


"شما مردان باعث افتخار ما شدید نه فقط به خاطر این که سخت بازی کردید و خوب بودید؛ بلکه شما کار خود را با کلاس بالایی انجام دادید. این کار باعث احترام مردم به ورزش می شود و شما هم اکنون الگوهای واقعی برای بسیاری از ورزشکاران در ورزشگاه ها هستید".


"من می دانم پیروز نشدن ناامید کننده است اما آنچه شما به سرانجام رساندید واقعی است، واقعاً قابل توجه است و  تفاوتی برای کشور ایجاد خواهد کرد که تبریک به مربی را ضروری می سازد. میدانم که شاید شما باید به فرزندان و کارهای دیگرتان برسید. هر کس کارهای دوست داشتنی خود را دارد و من امیدوارم که بتوانم به زودی شما را در کاخ سفید ملاقات کنم. هنوز لباسی را که شما به من دادید، دارم. من شما مردان را تحسین می کنم. سفر خوبی داشته باشید. خدا نگه دار".
تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sportاختصاصی سیمرغ
مطالب پیشنهادی :
اوباما و هزاران امریکایی در حال تماشای بازی بلژیک و آمریکا + تصاویر







عکس سلفی نیمار با هم تیمی هایشمجازات بازیکن شیلی با تاتو + عکساسترس همسر مسی + تصاویرشخصیتی که تیپش زن و مرد را جذب می کند! + عکس








1393/04/12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن