تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819021575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیرالی: تیم ملی والیبال برای روسیه حریف آسانی نخواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob لیگ جهانی والیبال؛ شیرالی: تیم ملی والیبال برای روسیه حریف آسانی نخواهد بود آبادان - ایرنا - ملی پوش پیشین والیبال ایران در باره نخستین دیدار تیم ملی ایران در لیگ جهانی والیبال گفت: روسیه تیم بزرگ و پر افتخاری است اما تیم ایران حریف آسانی برای این تیم نیست.


مهدی شیرالی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: کار تیم ملی در مرحله دوم رقابت های لیگ جهانی به دلیل همگروهی با تیم های باتجربه و مدعی بسیار سخت است.
وی با اشاره به اینکه بازیکنان ایران نباید از حریفان خود در این رقابت ها هراسی داشته باشند، گفت: تیم ملی باید فقط برای برد به مصاف حریفان برود.
ملی پوش پیشین والیبال ایران افزود: تیم ملی در مرحله نخست این رقابت ها با پیروزی مقابل تیم های بزرگ ایتالیا، برزیل و لهستان در حد مدعی قهرمانی ظاهر شد.
وی مصدومیت شهرام محمودی در دور دوم این مسابقات را بدشانسی تیم ملی خواند و گفت: این بازیکن در تیم ملی عملکرد خوبی داشت و از بازیکنان تاثیر گذار بود.
شیرالی با اشاره به اینکه ایران تاکنون مقابل روسیه به پیروزی نرسیده است، افزود: ایران فردا می تواند با پیروزی مقابل روسیه طلسم را بشکند.
وی گفت: با کسب یک پیروزی شانس زیادی برای حضور در جمع چهار تیم برتر خواهیم داشت.
ملی پوش پیشین والیبال ایران افزود: ایران دیدارهای سختی مقابل حریفان قدرتمند خود در پیش دارد ولی در این مسابقات دست و پا بسته نخواهد بود.
وی با اشاره به شرایط بسیار خوب تیم ملی والیبال ایران از نظر روحی و جسمی اظهار کرد: شکست روسیه با این شرایط خوب غیرممکن نیست.
تیم ملی والیبال ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال 2014 با تیم های روسیه و برزیل همگروه است که در روزهای چهارشنبه و جمعه 25 و 27 تیرماه به مصاف این تیم ها می رود.ک/3
7104/7279**1379

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن