تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815010647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلبوم جاودان خواننده قدیمی منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:


جام جم نوا:‌ این اثر هفتمین آلبوم از سری آلبوم های آثار جاودان موسیقی ایران است و به همت انتشارات “سرنا صوت به بازار موسیقی عرضه شده است. در این مجموعه، عبدالوهاب شهیدی علاوه بر آواز، نوازندگی عود را نیز برعهده دارد.
“بی تو به سر نمی شود” شامل 12 قطعه از آثار ماندگار موسیقی ایران است که حاصل نوازندگی چند تن از مشاهیر عرصه موسیقی ایران از جمله پرویز یاحقی، فرامرز پایور و جهانگیر ملک است.
آلبوم شماره 6 از سری آثار جاودان موسیقی ایران نیز به عبدالوهاب شهیدی اختصاص دارد که به نام “عود من خداحافظ” منتشر شده است.
شرکت سرنا صوت پیشتر آلبوم “نگاه گرم تو” با صدای شهیدی و آهنگسازی فرامرز پایور را منتشر کرده که حسن ناهید، هوشنگ ظریف، رحمت‌الله بدیعی و محمد اسماعیلی نیز در آن آلبوم نوازندگی کرده‌اند.
عبدالوهاب شهیدی خواننده موسیقی سنتی ایرانی و نوازنده عود سال ۱۳۰۱ در میمه اصفهان به دنیا آمد. او از اوایل دهه ۱۳۲۰ فعالیت هنری خود را با فراگیری آواز، سنتور و عود نزد اسماعیل مهرتاش آغاز کرد.
عبدالوهاب در سال ۱۳۳۹ با برنامه گل‌ها شروع به فعالیت و همکاری در رادیو کرد و تا سال ۱۳۵۷ در بسیاری از این برنامه‌ها شرکت کرد.
او همچنین چند بار در برنامه‌های جشن هنر شیراز شرکت کرد و در این برنامه‌ها با استادانی چون جلیل شهناز، فرامرز پایور، اصغر بهاری، حسین تهرانی، رحمت‌الله بدیعی، حسن ناهید و محمد اسماعیلی همکاری کرد.
قطعه معروف زندگی با مطلع “اون نگاه گرم تو” از این هنرمند است.


24 تیر 1393 ساعت 11:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


تصویری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن