تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820491683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستاورد های نوین علوم دامی در همایش‌های نوآوری‌های صنعت دام و طیور بررسی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دستاورد های نوین علوم دامی در همایش‌های نوآوری‌های صنعت دام و طیور بررسی می شود خبرگزاری پانا: مجری برگزاری نمایشگاه دام و طیور ایران در مشهد گفت: همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه دام و طیور، نخستین دوره همایش‌های نوآوری‌های صنعت دام و طیور ایران مشهد برگزار می شود.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۴ تير ساعت 12:27



به گزارش خبرگزاری پانا، عباسعلی خاکسار با اشاره به برگزاری نمایشگاه دام، طیور و شیلات ایران در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد به جزئیات برگزاری این همایش اشاره کرد و اظهار کرد: در این همایش دستاورد های نوین علوم دامی در تغذیه نشخوار کنندگان، راهکار های نوین مدیریتی گاوهای تازه زا، بررسی آخرین پیشرفت ها در خصوص بیماری های متابولیکی در گاوهای شیری با تاکید بر تنش حرارتی و بررسی اهمیت تغذیه ویتامین های گروه B در تغذیه گاو شیری به بحث و تحلیل پرداخته خواهد شد.
وی افزود: این همایش برای نخستین بار با همکاری، پارک علم و فناوری ، سازمان نظام مهندسی کشاورزی، دانشگاه آزاد نیشابور و دانشگاه کشاورزی کاشمر و شرکت رشد طیور زاوه برگزار می شود.
مدیر عامل شرکت مدیریت رویداد و تجارت آرسا با بیان اینکه به دانشجویان و فعالان این حوزه که در این نمایشگاه حضور داشته باشند، گواهی نامه رسمی از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و سازمان منابع طبیعی خراسان رضوی ارایه می شود تصریح کرد: با توجه به برنامه‌های تخصصی و استقبال گسترده فعالان این صنعت، جذب شرکت‌های فعال در دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام و طیور ایران برای نخستین بار یک ماه قبل از برگزاری نمایشگاه به پایان رسید و اکنون تقریبا تمام فضای اختصاص یافته به این نمایشگاه واگذار شده است.
وی با اشاره به اینکه حضور مدیران وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی کشور در این نمایشگاه افزود: در این دوره با توجه به استقبال شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی کشور، هیئت‌های تجاری از کشورهای افغانستان، تاجیکستان، ترکمنستان و عراق به‌ طور رسمی از این نمایشگاه بازدید کرده و مراسمی جهت تبادل اطلاعات و بررسی توانمندی‌های ایران جهت صادرات خدمات فنی و تجهیزات صنعتی در حوزه‌های مختلف دامپروری برگزار می‌شود.
گفتنی است، دهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و شیلات ایران در مشهد مقدس 14 تا 17 مردادماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین المللی مشهد مقدس برگزار می‌شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن