تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820463036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدابخشی با شکست نماینده میزبان طلایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تکواندوی آزاد کره/ خدابخشی با شکست نماینده میزبان طلایی شد خبرگزاری پانا: تكواندوكار وزن 80- كیلوگرم كشورمان در دیداری سخت نماینده كره را شكست داد و به مدال طلا دست یافت.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۴ تير ساعت 12:20



به گزارش خبرگزاری پانا، مسابقات تکواندو آزاد کره از روز جمعه (20 تیرماه) با حضور 1770 ورزشکار در رده سنی بزرگسالان، نوجوانان و نونهالان به میزبانی شهر "گیونکجو" کره جنوبی آغاز شده است. این رقابتها در کلاس G2 برگزار می شود و امتیاز آن در رنکینگ المپیکی ورزشکاران محاسبه خواهد شد.

امروز و در ادامه این رقابتها، مهدی خدابخشی تنها تكواندوكار وزن 80- كیلوگرم كشورمان در مرحله فینال این مسابقات به مصاف "یون چئون یان" از كره جنوبی رفت و با نتیجه قاطع 14 بر 5 به پیروزی رسید و نه تنها بر سكوی نخست این رقابتها ایستاد بلكه 20 امتیاز نیز به اندوخته های خود در رنكینك وزن سوم المپیك اضافه كرد.

این تكواندوكار كره ای برای رسیدن به مرحله فینال موفق به شكست "ارون كوك" از جزایر مان (قهرمان اروپا، دارنده مدال طلای مسابقات گرندپریكس چین و نفر اول رنكینگ وزن سوم المپیك) شده بود.

مهدی خدابخشی، دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا در سال 2014، در این مسابقات پس از یك دور استراحت، در مبارزه اول به دلیل حاضر نشدن حریفش در زمین مبارزه 12 بر صفر پیروز شد، در پیكار دوم در حالیكه در راند دوم با اختلاف 12 امتیاز از نماینده كره جنوبی پیش بود، این بازیكن را ناك اوت كرد و در سومین دیدار خود رو در روی "پازینیسكی پیوتر" از لهستان قرار گرفت و با نتیجه 7 بر 6 به برتری رسید.

خدابخشی در مرحله نیمه نهایی با " كریستین كروز" از فیلیپین مبارزه كرد و همانند فینال مسابقات قهرمانی آسیایی 2014 ازبكستان بازهم به پیروزی رسید.

وی در این دیدار با نتیجه 9 بر یك برنده شد.

در این وزن 57 هوگوپوش مبارزه كردند.

به این ترتیب تیم ملی ایران تا پایان پنجمین روز مسابقات، موفق به كسب 2 مدال طلا (فرزان عاشورزاده و مهدی خدابخشی ، یك نقره (ابوالفضل یعقوبی) و یك برنز (علیرضا نصرآ‍زادانی) شده و در رده سنی نوجوانان، توسط مهدی اسحاقی در وزن 48- كیلوگرم به نشان طلا دست یافته است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن