تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819185333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس اداره ورزش و جوانان میانه: این شهر، شهر طلایی ورزش ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس اداره ورزش و جوانان میانه: این شهر، شهر طلایی ورزش ایران است تبریز - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان میانه گفت: این شهرستان وزنه ای سنگین در ورزش و شهر طلایی ورزش ایران محسوب می شود.


به گزارش ایرنا، مهدی نوایی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از اصغرعزیزی قهرمان طلایی پاراتکواندوی جهان در روسیه، افزود: ورزش یک مولفه مهم درجهت نشاط اجتماعی است و ورزشکار و قهرمان واقعی کسی است که در دل مردم نفوذ کند.
وی مهمترین شاخص توسعه ورزش را توجه به قهرمانان دانست و گفت: اگر زیرساخت ها فراهم و استعداد یابی صورت گیرد، به طور حتم 108 مدال شهرستان به 400 مدال افزایش خواهد یافت.
نوایی افزود: این شهرستان در 9 رشته قهرمان ملی دارد و ما سعی داریم این تعداد را به عدد به 15 افزایش بدهیم.
معاون فرماندار ویژه شهرستان میانه نیز در این مراسم هرگونه حرمت مادی و معنوی به ورزشکاران و قهرمانان را سبب تشویق نوجوانان و جوانان به ورزش خواند.
جمشید عبدالهی تقوای الهی و وجدان کاری را سبب پیشرفت و توسعه در هر اموری خواند و گفت: از ورزشکاران قهرمان درخواست داریم در ماه رمضان که ماه تقوی و زدودن زنگار دل هاست، برای نوجوانان و جوانان شهرستان وقت گذاشته و آنان را به سمت تقوی و ورزش هدایت کنند تا در دام آسیب های اجتماعی گرفتار نشوند.
در این مراسم از بزرگان پیشکسوت ورزش میانه، سرمایه گذاران در امر ورزش و اصغر عزیزی قهرمان پارا تکواندوی جهان با اهداء لوح و جوایزی تجلیل بعمل آمد.
7231/587

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن