تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798755211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه انجمن اسلامی پزشکان ایران در حمایت از مردم فلسطین


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > بهداشت و سلامت
بیانیه انجمن اسلامی پزشکان ایران در حمایت از مردم فلسطین
انجمن اسلامی پزشکان ایران با صدور بیانیه ای در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اعلام کرد: سردمداران ظلم بدانند که امت مسلمان اعم از شیعه و سنی که پایبند سنت پاک رسول گرامی اسلام و معتقد به قرآن کریم هستند اجازه نخواهند داد نقشه های شوم استکبار عملی شود.



به گزارش خبرگزاری مهر، در بخشی از بیانیه انجمن اسلامی پزشکان ایران آمده است: اینک که جامعه حاکم برجهان با سازمانهای عریض و طویل تحت قیادت و سیادت سردمداران و زورمندان مستکبر به خود می بالند به نحوی که جهان را قانونمند جلوه دهند غافل از آنکه در پشت پرده ریا و تزویر قصد عملی نمودن نقشه های شوم خود را دارند و سپس به تصویب همین سازمانها و نهادهای خود بافته بین المللی برسانند که البته نقشه شوم خاورمیانه جدید را بگور خواهند برد و با نصرت خداوند خاورمیانه اسلامی بپا خواهد شد و اکنون که شاهد به آتش کشیدن منطقه به عنوان استراتژی ترین قطعه جهان هستیم، شیطان بزرگ مست تر از هر زمان تمام عوامل و مزدوران جاهل خود به خصوص مولود نامشروع مثلث شوم استکبار کهنه و نو و اسرائیل گروه داعش را بسیج کرده و مصداق کامل اسلام هراسی و به اسم اسلام تکفیرهای بی دین را به خدمت گرفته اند که با شعار پیروزی در سایه وحشت  انسان های مظلوم اعم از زن و مرد، کودک و جوان را از هرمذهب و هرمرام به خاک و خون می کشند و اجساد آنان را برای عبرت و ترس رهایی می نمایند.
وبابهره مندی از آخرین امکانات صوتی و تصویری به عنوان سند افتخار به جهانیان عرضه می دارند. آری دیروز افغانستان، امروز سوریه و عراق و فردا لبنان و... احرار جهان بدانند این جنایات در تاریخ به عنوان نقطه ای سیاه و لکه ای  ننگین ثبت و ضبط خواهد شد که اطاق جنگ گروه تکفیری داعش مدعیان حاکم برجهان اسلام در کاخ ستمگران و از ناب خائن آنان بوده و تدارکات آنها را از پول نفت ملت های مسلمان تامین می کنند. در جبهه دیگر اسرائیل غاصب بازوی دوم استکبار که خود تامین کننده تدارکات و تسلیحاتی ماشین جنگی گروه خطرناک تکفیری داعش است جمعیت مظلوم فلسطین محاصره شده در نوار غزه را به طور شبانه روز به خاک و خون می کشد به نحوی که حتی پزشکان،پرسنل بیمارستان ها و امدادگران و مراکز درمانی از حمله های هوایی و توپخانه ای آنان مصون نمی باشند و تاحد توان زیر باران سلاح های مخوف و ممنوعه قرار می دهند. سردمداران ظلم بدانند که امت مسلمان اعم از شیعه و سنی که پایبند سنت پاک رسول گرامی اسلام و معتقد به قرآن کریم هستند اجازه نخواهند داد نقشه های شوم استکبار عملی شود و به تبع از علمای اسلام که همیشه حافظ دین بوده و در شرایط کنونی در کنار هم و دست در دست یکدیگر امت اسلام عزیز رهبری می نمایند و مسلمانان را به روشنگری و وحدت دعوت می نمایند و دین قیم را از لوث وجود عناصر کثیف و پلید مدعیان اسلام که به اسم اسلام (دین صلح دین سلم و صفا) جان و ناموس و مال مردم مظلوم و بی پناه را حلال می شمرند پاک نموده و فایق خواهد آمد انشاءا... امت اسلام، توطئه دشمن وسیع و پیچیده است و مسیر خطرناک و عبور از این پیچ تند نیاز به بصیرت و از خود گذشتگی و وحدت دارد. و بار دیگر ثابت شده که سازمانهای عریض و طویل هم نشان دادند که هیچگاه در کنار مردم مظلوم نبوده و مدافع آنها نخواهند بود. انجمن اسلامی پزشکان ایران در سایه تعالیم اسلام عزیز و پیروی از سیاستهای مراجع و علمای اسلام به خصوص رهبر و پرچمدار اسلام عزیز حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی فرصت را مغتنم شمرده و با بهره گیری از برکات ماه رمضان ماه خدا، ماه نزول قرآن و کتب آسمانی و ماه غلبه مسلمین برشیاطین درون و دشمنان خدا اعم از کفار و تکفیری های بدتر، بیزاری و تنفر شدید خود را از آنان اعلام نماید ضمن محکوم نمودن جنایات گروههای تکفیری به خصوص داعش و اسرائیل غاصب به سرکردگی استکبار جهانی با تمام توان در خدمت اسلام و امت مسلمان در هر نقطه خواهد بود و آمادگی خود را جهت حضور در همه جبهه ها بدون هیچگونه حد و مرزی به خصوص در ارائه خدمات پزشکی به مجروحان و ستم دیدگان اعلام می دارد.


۱۳۹۳/۴/۲۴ - ۱۰:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن