تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818892921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجدي: دربي حساسيت هفته‌هاي آخر را زياد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ماجدي: دربي حساسيت هفته‌هاي آخر را زياد کرد
سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: با برگزاري دربي در هفته آخر ليگ برتر حساسيت مسابقات هفته‌هاي پاياني بيشتر شد.

ميرشاد ماجدي در گفت‌وگو با فارس، درخصوص قرعه‌کشي ليگ برتر و قرعه آبي‌پوشان براي فصل جديد اظهار داشت: به نظر من قرعه ما قرعه بدي نيست و براي اولين‌بار است که برخلاف چند سال اخير دربي پايتخت در هفته آخر برگزار مي‌شود.

وي افزود: شايد همين موضوع باعث شود هفته‌هاي آخر از اهميت و حساسيت بيشتري برخوردار باشد و هر دو تيم براي قهرماني بجنگند. فکر مي‌کنم نوع برگزاري مراسم خوب بود و از تاج غير از اين هم توقع نداشتيم اميدوارم همينطور که شروع خوبي براي قرعه‌کشي انجام شده تا آخر مسابقات نيز برنامه‌ها با نظم پيش برود و مثل سال‌هاي گذشته برنامه‌ها عقب نيفتد.

سرپرست تيم استقلال درخصوص برنامه دو هفته ابتدايي آبي‌پوشان مقابل راه‌آهن و استقلال خوزستان نيز گفت: ما نبايد رقبايمان را دست‌کم بگيريم و تجربه سال گذشته به ما کمک مي‌کند که امسال براي قهرماني بجنگيم. اميدوارم از روز اول استقلال محکم پا به مسابقات بگذارد.

ماجدي درخصوص شرايط استقلال در اردوي ترکيه گفت: ما به دنبال کار ويزاي 3 بازيکن خارجي خود بوديم و جا دارد از کنسولگري ايران آقايان مرتضايي‌فر، رئيسي و عرب‌لو تشکر کنم که مجوز 3 بازيکن ما را صادر کردند.

ماجدي همچنين درخصوص اينکه آيا بازي دوستانه استقلال مشخص شد يا خير گفت: فعلا بازي دوستانه سوم ما مشخص نشده ولي بايد ببينيم برنامه‌ريزي ما چگونه خواهد شد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/04/24 00:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن