تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818893229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان: تب فوتبال در ایران با آغاز لیگ ادامه خواهد یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کفاشیان: تب فوتبال در ایران با آغاز لیگ ادامه خواهد یافت تهران - ایرنا - رییس فدراسیون فوتبال گفت: تب فوتبال در ایران با آغاز لیگ برتر فوتبال ادامه پیدا خواهد کرد و نتایج تیم ملی در جام جهانی، نتیجه همکاری همه ارکان فوتبال کشور است.


به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، «علی کفاشیان» روز دوشنبه در نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال افزود: یکشنبه شب جام جهانی به پایان رسید و امروز (دوشنبه) سازمان لیگ برتر فوتبال، مسابقات لیگ برتر را قرعه کشی می کند.
وی اظهار کرد: از کمیته های مختلفی که در این مسابقات به صورت مستقیم فعالیت داشتند، خواسته ایم گزارش عملکرد خود را آماده کرده تا به هیات رییسه و مراجع مختلف ارایه کنیم.
کفاشیان همچنین افزود: پیش از رقابت های جام جهانی و در زمان برگزاری آن فعالیت های زیادی در بخش های مختلف فدراسیون فوتبال و در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی انجام شد.
وی یادآور شد: مسابقات جام جهانی آنقدر بزرگ و مهم است که یکشنبه شب و در حین برگزاری مسابقه فینال، روسای جمهور کشورهای برزیل، روسیه و آرژانتین و صدراعظم آلمان در ورزشگاه حضور داشتند.
کفاشیان در ادامه با اشاره به برنامه های صدا و سیما گفت: شبکه های مختلف سیما و همچنین بخش های مختلف رادیویی برنامه های بسیار خوب و جذابی را برای این مسابقات تدارک دیده بودند که جا دارد از همه دست اندرکاران و به ویژه ریاست سازمان صدا و سیما تشکر و قدردانی کنیم.
رییس فدراسیون فوتبال در ادامه با اشاره به عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی گفت: عملکرد تیم ملی در این مسابقات خوب ارزیابی شده و این امر سبب شده که نگاه ها به ایران و فوتبالش تغییر کند و با توجه به فضای خوب بوجود آمده همه بایستی برای حفظ این فضا و تسری آن در مسابقات داخل کشور تلاش شایان توجه ای انجام دهیم.
ورزشی (1). ** 1067 ** 1589

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن