تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815731229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی توجهی به آموزه های دینی و عفاف موجب تزلزل بنیان خانواده می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران حجت الاسلام میراحمدی:
بی توجهی به آموزه های دینی و عفاف موجب تزلزل بنیان خانواده می شود
قدس - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در قدس با تاکید بر ضرورت حفظ حجاب و عفاف در جامعه اسلامی گفت: تمام مسلمانان باید تکالیفی را که دین مبین اسلام برعهده آن ها گذاشته بشناسند و به آن عمل کنند چراکه رها کردن تکالیف شرعی و بی توجهی به آنها موجب تزلزل و سستی بنیان خانواده می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابوالقاسم میراحمدی ظهر امروز در همایش عفاف و حجاب که به همت اداره ورزش و جوانان قدس و با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه، فرمانده سپاه، رئیس آموزش و پرورش، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و جمعی از بانوان ورزشکار برگزار شد، اظهار داشت: حجاب از ضروریات دین است و برخلاف تصور عموم تنها برای بانوان نیست و مردان نیز به شکلی دیگر موظف به حفظ حجاب هستند اما این مساله در موردد بانوان از حساسیت بیشتری برخوردار است. وی افزود: تمام مسلمانان باید تکالیفی را که دین مبین اسلام برعهده آن ها گذاشته بشناسند و به آن عمل کنند، تفاوتی ندارد که زن باشند یا مرد همه موظف به انجام تکالیف هستیم چراکه رها کردن تکالیف شرعی و بی توجهی به رعایت آنها موجب تزلزل و سستی بنیان خانواده می شود. این مسئول با اشاره به اینکه قوانین دین مبین اسلام همگی فطری هستند، عنوان کرد: حجاب نیز یکی از همین قوانین فطری است که رعایت کردن آن عفاف و پاکدامنی را به دنبال خواهد داشت، دشمنان همواره تلاش دارند با هدف قرار دادن حجاب حیای مسلمانان را از آنها بگیرند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند. انتشار عکس بی حجاب دختران ما در صفحات اجتماعی فاجعه است حجت الاسلام میراحمدی خاطرنشان کرد: اکنون پس از گذشت سالهای بسیار از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ما باید حجاب برتر را به دنیا صادر کند نه این که از بابت حجاب خود مردم کشور نگرانی وجود داشته باشد، هجوم دشمنان و استعمارگران به گونه ایی است که عده ایی از بانوان با عنوان آزادیهای یواشکی عکس های بدون حجاب خود را در صفحات اجتماعی منتشر می کنند و این فاجعه است. وی افزود: نباید به دولت خرده گرفت که چرا با وضعیت بی حجابی و بدحجابی برخورد نمی کند، دولت در دوره های مختلف تمامی راه ها را امتحان کرده است ولی رها کردن مسئله هم موجب سواستفاده بسیاری از افراد می شود، اگر افراد با تهدید و زور بخواهند واجبات را انجام دهند ثبات نخواهد داشت بلکه باید خود فرد به نتیجه برسد که اعمال دین را انجام دهد. جوانان نباید با تقلید از نوع پوشش غربیها خود نمایی کنند نماینده ولی فقیه در قدس گفت: بزگراری چنین همایش هایی بسیار مفید خواهد بود زیرا فقط از طریق فرهنگسازی می توان جلوی تهاجم فرهنگی غرب و شبکه های ماهواره ایی ایستاد. در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان قدس گفت: با توجه به نامگذاری مدبرانه رهبری در سالجاری و تاکیدات ایشان در زمینه فرهنگ و فرهنگسازی، در حال حاضر وظیفه اداراتی نظیر آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و...این  است که جوانان را به سوی رعایت حجاب راهنمایی کنند، یکی از خصوصیت های جوانی این است که فرد دوست دارد خود را به دیگران بشناساند اما رفتار جوانان با اطلاع رسانی و اگاه سازی باید به سمت و سویی مطلوب هدایت شود. استعداد بالقوه نسل جوان در مسیر صحیح شکوفا شود ابوطالب آذربرا افزود: این ادارات می توانند با کشف استعداد جوانان زمینه معرفی جوانان را در بخش های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ورزشی فراهم اورند تا استعداد های درونی خود را در مسیری صحیح شکوفا کنند نه اینکه با تقلید از نوع لباس پوشیدن غربی ها سعی در خودنمایی داشته باشند. وی افزود: حجاب به هیچ عنوان در دین اسلام و جامعه اسلامی محدودیت نیست و گواه آن نیز حضور بانوان مسلمان و محجبه در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی کشور است.


۱۳۹۳/۴/۲۳ - ۱۶:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن